Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko Jyväskylän voimaklubilla kunnon voimanostotankoa pitävillä karhennuksilla?

Kertokaas hieman nololle rakennusinsinöörille mikä on SVK:n ja SVK-T:n ero. Itse olen tähän saakka ollut luulossa, että se T tarkoittaisi tarkastuskaivoa siinä perässä. Mutta nyt aloin epäillä pitääköhän paikkansa... Kehtaa enää näin "kokeneena" kysellä kollegoilta edes. :nolo:

Voiko WhatsApp-sovelluksessa jotenkin poistaa noita ns viestiketjuja? Olen sitä nyt räplännyt jo jonkun aikaa, en vaan löydä. Jos joku osaa neuvoa, arvostaisin!

Edit. Noin minuutti viestin lähettämisestä löysin, miten ne poistetaan. Eli mennään sinne keskustelun toisen osapuolen ns profiiliin, josta löytyy kohta "poista viestihistoria". Kuitenkin sinne keskusteluihin jää tämän toisen osapuolen profiili kummittelemaan, kuinka sen voi poistaa sieltä listasta?

Tää on nyt tosi hakuammuntaa mutta onko jotain ihme niksejä miten löytäisin yksiön Helsingistä halvalla? Tunteeko joku jotain tyyppiä joka tuntee tyypin jne? Riittäisi hyvin alkeellinen mesta, 15 neliöstä ylöspäin. Olen opiskelija joten hinta tietysti sen mukainen...

Mistä kaupasta vois näitä löytyä?
purkinavaaja4.jpg

Olen ettiny Prismasta, Tokmannilta, S- ja K-marketeista jne. eikä mistään tunnu löytyvän. Mie haluan purkkihirveä! :itku:

Voiko WhatsApp-sovelluksessa jotenkin poistaa noita ns viestiketjuja?

Edit. Kuitenkin sinne keskusteluihin jää tämän toisen osapuolen profiili kummittelemaan, kuinka sen voi poistaa sieltä listasta?

Menet siihen näyttöön, jossa eri keskustelut päällekkäisenä listana, painat näyttöä pidempään sen keskustelun kohdalla, jonka haluat poistaa -> avaa valikon, josta voit sitten poistaa koko keskustelun.

Mikä on tän chillin biisin nimi joka soi kokoajan bassoradiolla, sanat menee jotenki näin: "I gotta know relieeef, I gotta know relieeef"

Onkohan kellään edes arvausta, paljonko raakaa viinaa juomalla voi poistaa kehosta nesteitä? Ihan kiloja? Ainakin aamulla keho näyttää ihan kuivalta ja vatsaltakin pari kiloa kadonneen. Ja puhutaan nyt ihan reiluista määristä, 0,5-1 litraa putkeen.

Kertokaas hieman nololle rakennusinsinöörille mikä on SVK:n ja SVK-T:n ero. Itse olen tähän saakka ollut luulossa, että se T tarkoittaisi tarkastuskaivoa siinä perässä. Mutta nyt aloin epäillä pitääköhän paikkansa... Kehtaa enää näin "kokeneena" kysellä kollegoilta edes. :nolo:

En ole rakennusinssi, mutta äkkiä googleteltuna, voisko se tarkottaa teleskooppia? https://www.google.fi/search?q=sadevesikaivo+"svk-t"

Mikä tää ihmeen oluthaaste on tai siis mistä se on lähtenyt liikkeelle kun fb etusivu ollu täynnä noita videoita viimepäivien aikana :D

Jotain nuorten hömpötyksiä. Met vanhemmat juomme rauhassa naattien, ei tartte enää todistella muille mitää. (Tai siis jos määki joisin niin joisin rauhassa naattien)

Ulkomailtahan tuo on lähtösin ja kyseessä alunperin tiukka viina. Suomessa vedetään lievempänä versiona oluen kanssa.

Miten sunnuntailisän maksu menee? Maksetaanko koko sunnuntain ajan eli 00.00-00.00 sunnuntailisää?

Yritän laskeskella tulevaa liksaa tässä kun työajat tulevat olemaan niin, että perjantaina alkaa vuoro 23.00 ja loppuu lauantai aamupäivällä 11.00. Toinen vuoro alkaa lauantaina 23.00 ja päättyy sunnuntai aamupäivänä 11.00. Eli tuleeko tolta la-su yöltä 00-11 väliseltä ajalta tuplana palkka?

Teknologia teollisuuden TES siis kyseessä.

Back
Ylös Bottom