Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tätä harrastetaan ihan suomeskin, yhdessä työpaikassa mm. pehmeillä äänenvaimennusmatoilla täytetyt trukkilavat oli kysyttyjä ruokatunnilla. Aikoinaan kesätöissä yks mies nukku aina sellases isos kuplamuovilaatikos päikkärit ja sikeästi vielä, nostettiin se sitten kerran trukilla hyllyyn :D olihan se ihmeissään kun alko kurkkimaan laatikosta pihalle :D

Haha :lol2: oikein! Oli ilme varmaa aika priceless!

Täällä nää nukkuu missä vaa pystyy, vaikka salilla.

Sitäpaitsi pitäähän täälä päivystää, jos vaikka joku haluaa liittyä Sanzen kiinalaisten konekirjoitustaitojen FunClubiin. Pernod on salajäsen. Tai salajäsen siis siinä mielessä, ettei mielestään siihen kuulu, mutta kuuluu ainakin itseltään salaa :pano:

Kuulun sitten virallisesti kun olen päässyt näppäilemään niitä näppäimiä :lol2:

Ainiin, niinhän se oli :D

Mutta se on jo melko lähellä, kohta ne on samassa maassa ja lupasi vielä tulla kotoo hakemaan. Parasta alottaa jo menttaaliharjotukset!

Pojat pojat...

AAMUPÄIVÄN RAPORTTI

-kahvi mustikoilla
-eikun siis puuro mustiskoilla ja kahvi mustana
-suolakurkkuleipä
-ilman salia 13 vrk
-pukumies kävi höpöttämässä, ei älynnyt lähteä (kysyin siltä lopulta että mihinkähän aikaan sä olisit kotona jos nyt lähtisit?)
-lounassuunnitelma, kanaa ja salaattia
-sivuprofiilini näyttää aivan barbababalta (olen hyvä piirtämään barbababoja, piirränkin yhden ja laitan kohta tänne näytille)
-nyt: finrexin

nimetön.webp

No voi helvetin helvetti.. eilen se onnistu kotona vielä ihan hyvin mutta nyt tuosta tuli ihan mulkun näkönen. Nämä ajat eivät ole minua varten!

Minä, sivustäpäin nähtynä. (piirretty havainnekuva)

profiil.webp

Liika lajitreeniä (helvetinmoista kauhomista): minusta keskikroppa ja jalat ja kädet on jäljessä päästä, ehdottomasti nyt aerobista vähemmälle

Se on varmaan optinen harha, pää vaan näyttää vähän pulleelta kun muu vartalo on niin tavattoman hydrodynaamisessa kunnossa.

- - - Updated - - -

Ei perkules vieköön kuntit, olisko ihan älytön ajatus että söiskin tänään mustaa lounaaksi?

Koitan korjata seuraavaksi tilannetta syömällä.

Kriina on tänään saamapuolella!

- - - Updated - - -

Mun haaveet top 3

-oma saari lämpimässä
-kultaiset sukset
-pätkä mustaa

- - - Updated - - -

Olis pitäny laittaa top4 niin olis mahtunu vielä kylmä olut listalle mutta ei niin ei. Minkäs tuolle nyt enää mahtaa? Voi perkele!

- - - Updated - - -

tai bmv k1300r

Back
Ylös Bottom