Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai helvata että tekee mieli semmosta sämpylää missä on vähän kauraryynejä seassa (rapeutta) ja sitten reilusti voita, lauantaimakkaraa, juustoa, kurkkua, ja koko komeus kitapurjeeseen. Sillä tavalla että mulla on suu auki ja baseball syötöllä koko satsi avonaiseen suuhun kerralla kiitos.

Itsehän tein äsken kanan kylkeen papuja tomaattikastikkeessa, johon lisäsin reilusti mustapipparia, chiliä, heinzin chipotle&garlic soossia ja vähä suolaa. Kohta soi!

Mäki kuulkaas teen ruokaa ihan ite. Tai oikeestaan paistin Pannu tekee Sen. Paistaa mulle ylistarolaisen kanan lihaa. Jälkiruuaksi prismassa paistettuja vuoksen Piirakoita. Melko herrr Kullista, eikö Totta.

Kullista -her.

Iltapalasuunnitelmaraportti:
- teetä, green tea
- mynttoni, sitruuna-hunaja
- leivät, sopivasti voita saatana
- suolikurkku
- internetin konekirjoitustaitokuvat

Lauantai on jo ovella.

[video=youtube_share;1xhgnlZT9Es]http://youtu.be/1xhgnlZT9Es[/video]

Lähteekö Irtakk kostuttamaan tenat?

Eihän sitä voi kieltää, etteikö Ville saisi sekä miehet että naiset kuumiksi. Onhan hän selkeesti VilleHermannin jälkeen kotimaamme toiseksi kovin rokkitähti.

Eihän sitä voi kieltää, etteikö Ville saisi sekä miehet että naiset kuumiksi. Onhan hän selkeesti VilleHermannin jälkeen kotimaamme toiseksi kovin rokkitähti.

Mun ja Villen viimeisimmästä kohtaamisesta alkaa olla jo sen verran aikaa, että ihan hyvä tarkastaa onko Villen kuumuusaste pysynyt samana.

- - - Updated - - -

Eiks toi nyt oo Irmalle vähän liian laadukasta musiikkia?

Irma. :lol2:

Eiks toi nyt oo Irmalle vähän liian laadukasta musiikkia?

Rokkiklubitouhu on niin avarakatseista puuhastelua, että sinne pääsee kaikki maksavat asiakkaat tutustumaan laatumusiikkeihin.

Tulis jo kesä ja rillipihvit!

E: Ei muuten kuohunu pihvit markolta yli!! Marko ei myöskään ole koskaan nähnyt veistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun ja Villen viimeisimmästä kohtaamisesta alkaa olla jo sen verran aikaa, että ihan hyvä tarkastaa onko Villen kuumuusaste pysynyt samana.

Tarvinneeko tuota enää epäillä. höhö

Vokotin avatar saa minut huokailemaan ja kikattamaan kuin teini-ikäinen tytönhuitukka.

Mä näin Villen viimeks 2012. Pikkuisen oli ukkomahaa, mutta minun mielestäni mies ilman mahaa onkin kuin pankki ilman rahaa. Joten edelleen äärimmäisen hot.

Kylläpäs Kiinaan onkin vaikea päästä. Ihan selkeästi eivät halua meikäläisiä sinne. Tshernobyliinkin pääsi helpommin. Ihme kommunistit.

Ei oo koskaan ollu mitää ongelmia. Se johtuu nyt susta :)

Nyt on maha täys, saunottu ja hotellihuoneessa takka tulilla ja tölkki kädessä. Sit vois vaikka käydä kattoon vielä miltä yössä näyttää!

Back
Ylös Bottom