/QUOTE]
tää jaksaa aina vaan naurattaa :hyvä::hyvä::hyvä:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
/QUOTE]
tää jaksaa aina vaan naurattaa :hyvä::hyvä::hyvä:
tää jaksaa aina vaan naurattaa
Oon tässä odotellut koska Nyyssölä kerkee, kuten aina, ei ole musta kiinni. Mä tekisin niitä viikottain.Gymlog vai podcast seuraavana ulos?
Kamala keikka toi.
Muistatko vielä tämän? :D Vituttiko nuo kanat?
En ole.Oletko katosnut Uusi Sherlock sarjaa?
Puffilta joku aloitussetti, tolla hintaa ei valitettavasti kamalasti mitään parempaa ostella, mut alkuun pääsee.Millaisia vapotteluvehkeitä suosittelet aloittelijalle jos budjetti on noin 50e?
Oon ollut monissa eri lehdissä peitenimellä horkkajutuissa, en tosin enää lähde niihin mukaan. Kyllä toi on melkoisesti pohjanoteeraus. Paras haastis oli se Bassoradion haastattelu.Oletko ollut huonommassa haastattelussa kuin tuo ylex'n? Oletko ylipäätään ollut monesti haastateltavana?
Treeniä ja töitä, sekä pelaamista.Mitäs Miken sunnuntaihin kuuluu? Tuleeko ikinä ihan vaan päiviä, jolloin lööbailet koko päivän himassa?
[video=vimeo;63357898]http://vimeo.com/63357898[/video]Mikä se kamera teline oli mitä kuin heiluttaa nii pysyy kamera vaaterissa?
Voishan tommoisen duunaa.Oisko mahdollista kuvata joko wlogiin,tai gymlogiin kiertäjäkalvosimien lämppäriprotokolla?Teetkö facepulleja?
Paljon Mikellä tulot ?
Jakaako ne sieltä oikeesti ihmisten tulotietoja? Todella outoa, ne pitäis olla IMO yksityistä tietoa.Käy verotoimistossa tsekkaamassa. Ihan julkista tietoa.
On tää kyllä semmoinen maa, että morjens. Mitä kukaan tekee toisen tulotiedoilla?