Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mukavaa peliä USA - Venäjä matsissa, mutta ei nyt oikein innosta tämä olympiakiekko. Aleksander Barkovin turnaus ohi - MTV.fi - Urheilu - Sotshi 2014 - Uutiset
Mukavaa peliä USA - Venäjä matsissa, mutta ei nyt oikein innosta tämä olympiakiekko. Aleksander Barkovin turnaus ohi - MTV.fi - Urheilu - Sotshi 2014 - Uutiset
Jep, juuri kotiuduin metsälenkiltä toisen erän alkuun.Ja olympiakiekko kiinnostaa edelleen. Nyt on todella intensiivinen peli menossa, todella hyvää viihdettä telkkarista.
Harmi kun painoi jalat tonnin umpihangessa kävellessä, en ehtinyt ekaan erään.Vaikka olen jenkkien leirissä, niin Datsyukille toivon aina pelkkiä onnistumisia. Eihän tuosta kaverista voi olla pitämättä.Datsyuk pistää komeasti 1-0. Kovin oli Datsyukin näköinen maali.
Vaikka olen jenkkien leirissä, niin Datsyukille toivon aina pelkkiä onnistumisia. Eihän tuosta kaverista voi olla pitämättä.
Entä Radulov? Miehen asenne on kusipäisin ja ylimielisin ikinä missään. Näyttää helvetin rumalta, vaikka ryssä onkin ja rottailee jatkuvasti kentällä.
Jortikan sanoin Datsjukista; erinomainen pelaaja ja maailmanluokkaa jaja
Vaikka olen jenkkien leirissä, niin Datsyukille toivon aina pelkkiä onnistumisia. Eihän tuosta kaverista voi olla pitämättä.