Jääkiekko olympialaisissa 2014 - 12. - 23. helmikuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu
Oli ihan hyvä avauserä vaikkei maalei tullu.. Haluan et jenkit laittaa nyt sisään ja katotaan kuinka Venäjä lähtee takaa-ajoon

- - - Updated - - -

Voihan vittu... -_-

Mukavaa peliä USA - Venäjä matsissa, mutta ei nyt oikein innosta tämä olympiakiekko. Aleksander Barkovin turnaus ohi - MTV.fi - Urheilu - Sotshi 2014 - Uutiset

Kyllä noita loukkaantumisia on tullut muillekin maille, ei noita voi välttää. Ei tuohon kaadu Suomen menestys. Toki Barkovin otteita kovissa peleissä olisi halunnut nähdä, nyt saatiin vain vähän esimakua.

Ja olympiakiekko kiinnostaa edelleen. Nyt on todella intensiivinen peli menossa, todella hyvää viihdettä telkkarista.

On kyllä sääli tuo Barkov. Ainakin itseä kiinnostaa nimenomaan tämä nuori akseli eli Määttä, Granlund, Barkov, Vatanen ja näiden otteet. Varsinkin 1. kenttä oli sellanen "penkkiurheilijan unelmakenttä".
Nooh, kyllä se olympiakiekko on edelleen viihdyttävää ja sellaisena pysyy.

Ja olympiakiekko kiinnostaa edelleen. Nyt on todella intensiivinen peli menossa, todella hyvää viihdettä telkkarista.
Jep, juuri kotiuduin metsälenkiltä toisen erän alkuun. :) Harmi kun painoi jalat tonnin umpihangessa kävellessä, en ehtinyt ekaan erään.

Datsyuk pistää komeasti 1-0. Kovin oli Datsyukin näköinen maali.
Vaikka olen jenkkien leirissä, niin Datsyukille toivon aina pelkkiä onnistumisia. Eihän tuosta kaverista voi olla pitämättä.

E: TASOITUS!

Veli-Pekka Ketola kuulostaa Pasilan hahmolta.

Ihme sukeltelua venäläisiltä. No kerran tuomarilinja on tämä niin kyllähän pelaajat sitä alkaa jossakin vaiheessa hyödyntämään.

Vaikka olen jenkkien leirissä, niin Datsyukille toivon aina pelkkiä onnistumisia. Eihän tuosta kaverista voi olla pitämättä.

Entä Radulov? Miehen asenne on kusipäisin ja ylimielisin ikinä missään. Näyttää helvetin rumalta, vaikka ryssä onkin ja rottailee jatkuvasti kentällä.

Jortikan sanoin Datsjukista; erinomainen pelaaja ja maailmanluokkaa jaja

Entä Radulov? Miehen asenne on kusipäisin ja ylimielisin ikinä missään. Näyttää helvetin rumalta, vaikka ryssä onkin ja rottailee jatkuvasti kentällä.

Jortikan sanoin Datsjukista; erinomainen pelaaja ja maailmanluokkaa jaja

Raduloville toivoo kyllä vain pelkkää epäonnistumista ja mahalaskua. Voiko enää vastenmielisempää pelaajaa edes olla?

Mä oon aina epäilly että kaveri ei oikeesti oo venäläinen. Ei täsmää toi työmoraali ja asenne ollenkaan tohon idän poikien geeniperimään..

PAVELSKI! Asennevammaisen ja hemmotellun 12-vuotiaan maantierosvon jäähy kostautui, mahtavaa.

Datsyuk kyykyttää.

Venäjä taitaa tehdä ylivoimamaalin nyt.

edit. Se oli nopea.

On kyllä ollut tähän asti tosiaan nautittava peli yksilöitä ajatellen. Pavel iskenyt Venäjän ainoan maalin ja jenkkien molemmat tullut Radulovin takia, kun tämä istunut boksissa :D

E: Ja taikuri iskee tasoituksen!!!

Back
Ylös Bottom