Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainaki kolmas nainen ja viikate on.

Mutta nyt alkaa kuulkaas mun viis yötä odottamaan joutuvani piiitkät yöunet. Kello on herättämäs klo 1000

- - - Updated - - -

Niijja dropkickmörphys meinas unohtua. Se on ehkäpä meikämustalaisen pääesiintyjä.

Hah lyötiin likkojen kanssa veto, että jos syön viisi sitruunaa varttiin ostavat miulle puolen litran pullon jaloviinaa. Oli muuten helppo jallupullo eikä mennyt edes viittä minuuttia.

Kela muistutti eilen 1700 euron opintotuen takaisinperintäkirjeellä. :D Vähän kuumotti ku avasi kirjeen, mutta onneksi toi on suurimmaksi osaksi aiheeton, koska Kelahan ei tiedä tarkalleen milloin olen valmistunut pari vuotta sitten. :jahas:

Huomenta!

Olipa jo yllättävän valoisaa ulkona seiskan aikoihin herätessä. Päivän pituus näyttää tällä hetkellä pitenevän noin viidellä minuutilla päivässä. Niin se vain kevät taitaa tulla tänäkin vuonna. Onpa muuten työpaikalla taas ihanan hiljaista. Ei tartte kuunnella kenenkään meuhkaamista. Voisi alkaa tehdä työviikot tiistaista lauantaihin, niin olisi yksi päivä viikossa jolloin saisi varmasti jotain aikaankin.

Huomenta IMP ja muut pallerot!

Töihin kai sitä pittäis itekii lompostella. Jos kävis vaikka työpaikan salilla vuoron jälkeen kun kerran sinne asti oon menossa. Korvais sen eilisen lapamatoilun...

Itsellä taitaa jäädä tänään sekä juoksulenkki että autonkorjailu välistä. Jalka kipuilee sen verran kävellessäkin, että parempi varmaan antaa olla hetken rauhassa. Ei ole helppoa olla tälläinen pulleropallero, ettei paikatkaan kestä kovempi vauhtista liikkumista :D. Auto taas jää laittamatta kuntoon osien puutteen takia. Eli lepoilta luvassa töiden jälkeen. Taitaa mennä Suitsin katsomiseksi.

Kridelle nostan hattua, vaikka kuinka rillutellen reissailisi.

Huomenta. Autocorrect haluaa lisätä tuon sanan perään "kulta". Oishan se kiva jos vois.

Eilinen ystävänpäivä meni minulle poikkeuksellisesti, kun monta tuntia tuli vietettyä tärkeän naisystävän seurassa. Valitettavasti tällä hetkellä paino sanalla ystävä, ei voinut nyt aamulla hyväksyä autocorrectin ehdotusta.

Mistä tuleekin mieleeni. Luen blogia, jossa ikäiseni naimisissa oleva nainen kertoo avoimesti salaisesta seksisuhteestaan nuorempaan mieheen. He puhuttelevat toisiaan kullaksi. Outoa minusta seksisuhteessa, jolla ei ole mahdollisuutta muuttua rakkaussuhteeksi.

Kela muistutti eilen 1700 euron opintotuen takaisinperintäkirjeellä. :D Vähän kuumotti ku avasi kirjeen, mutta onneksi toi on suurimmaksi osaksi aiheeton, koska Kelahan ei tiedä tarkalleen milloin olen valmistunut pari vuotta sitten. :jahas:

Mulle on varmaan tullu sama kirje :D Mutta joo aiheeton se mulle ainakin on, koska otin rahat töistä vasta valmistumisen jälkeen :) Nyt vaan ettimään palkkakuitteja millä todistaa palkansaannin ajankohta :) Joku kelan ihminenkin joskus kommentoi että tätä hommaa nekään ei tahallaan tee, mutta ainut tieto tuloista heille tulee verottajan kautta eli saavat tietää vain vuosia ansiot ilman mitään erittelyjä. Toivoivat jopa itse jotain helpotusta, ettei tarvisi lähettää turhia takaisinperintä kirjeitä valmistumisvuotena työllistyneille :)

E. Mulla tosin taitaa olla 5kk tuet kirjeessä, mitä se kelan maltillisella 15% korolla sitten summaksi tekeekään :D

Oottekos te ihan tyttöporukalla?

Ollaan.

Kohta gayslerit uuniin, niiden hiljakseen kypsyessä ohjelmassa lettuja, paljun lämmittelyä ja AR-ammuntaa. Ajattelin että ammumma ilmakivääritauluun, matkana perus satku, ei oo ihan liian helppoo.

Back
Ylös Bottom