Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kaipaisin nyt vähän jotain huumoria tähän hommaan
Tästä on kyllä huumori kaikana, mutta onko sua koskaan vituttanu niin lujaa että meinaa taju lähtee? Äsken kaks kertaa veti silmis mustaksi ja huimas vitutuksen voimasta.
Mä en oo koskaa kehdannu ilmaista tunteitani noin näkyvästi.
Mulla onkin suurin tunteenpurkaus se että saatan joskus nauraa. Jopa julkisella paikalla! Tällöin olen kyllä oletettavasti humalassa.
Maksoin tuossa laskuja ja iski samantien se perinteinen vitutus, kun mikään ei riitä ja tuhkatkin pesästä ja mitä näitä nyt on. Vittu. Menen otattamaan itseltäni tajun pois.
Maksoin tuossa laskuja ja iski samantien se perinteinen vitutus, kun mikään ei riitä ja tuhkatkin pesästä ja mitä näitä nyt on. Vittu. Menen otattamaan itseltäni tajun pois.
Mulla on taass seuraavanlainen finanssiongelma: Pitäis ostaa osakkeita, mutta ku en keksi mitä!
Tälläkin hetkellä on toisessa ikkunassa kauppalehden pörssikurssit auki ja teen syventäviä tutkimuksia. Työajalla ne rahat on tienattuki niin työajalla ne sijoutuskohteetki pitää kattella, ettei tarvii kallisarvoista vapaa-aikaa käyttää siihen.
Että hyviä ehdotuksia saa heitellä.
Jos menet juomaan tajun kankaalle, lähden ehdottomasti mukaan. Nyt tekisi mieli kokeilla miten paljon punkkupullo unettaa ykkösellä juotuna. Voi helvetti mikä päivä. Eikä ole edes vielä ohi.
Mennäänkö huomenna puntille? Aattelin tänään ladata viimein treeniaikaa korttiin![]()
Eiku aattelin että jos joku reenikavereista ottais ja käsittelis, ei passaa hirviästi viinaa ottaa kun ois la+su töitä. Mulla oli lyhyt, mutta sitäkin hermoja raastavampi työpäivä. Etkö sinä jo kohta pääse kotiin? Minua riipii kun sinä oot siellä ihan muusina :(
Mennään vaan, jos löytyy molemmille sopiva ajankohta. Mulla on huomenna iltapäivästä yöhön asti VIP-menoa, mutta klo 9-14 välisenä aikana ehdin.

No siis kellon mukaanhan tämän olisi pitänyt olla ohi jo tunti sitten, mutta näin tässä aina välillä vaan käy. Onneksi tähän työhön on jo sen verran tottunut, että työpäivän lopussa koko päivän kestänyt ahdistus ja vitutus alkaa purkaantua epäuskoisena naureskeluna ja voivotteluna. Eli ei hätää.
Enpä voi yksinkään kokeilla punkkupullotemppua, kun olen lupautunut toimimaan kuskina puolilta öin ja olen vieläkin vähän suvaitsemisrajoitteinen känniajelun suhteen. Sitä paitsi huomenna pitää olla freesinä autoa korjaamassa, tai töissä.
Kaikkea sitä ihiminen kestääki ku vaan pistää kestämään.