🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Joo kuinkaha kauas siirtyy ku Davisille oli jo vaikeuksia saada vastus ku kaikki joko buukattu tai loukkaantunu... Gusse-Cormier ois kyl todella jees ja paras ratkasu tähän tilanteeseen mun mielestä.

Manuwa, you just got yourself injured!...
390x270xdana-money.jpg.speedilic.ic.lhj3rsgyos.jpg

...Gusty you're good to go, Cormier at 205 lbs!

Gusse - Cormier paras vaihtoehto?

Höpön pöpön pöppöö, ei varmasti tule tapahtumaan. Ai jompikumpi hyvässä nosteessa olevasta ottelijasta eliminoitaisiin kärkikahinoista? Joo, kyllä varmaan.

En usko että brittien eventtiä nyt tuollalailla "tuhotaan" ja Gussea laitetaan painijaa vastaan 9pv varoajalla ku Gusse Jones rematsi halutaan varmasti heti ku mahollista. Kaikenlisäksi Cormier/Evans ottelulla haluttiin varmistaa lisää uskottavia contendereja. Ite lähinnä vitsillä laitoin tuon "You just got yourself injured" ku se vähän sopi tähän. :D

Gusse - Cormier paras vaihtoehto?

Höpön pöpön pöppöö, ei varmasti tule tapahtumaan. Ai jompikumpi hyvässä nosteessa olevasta ottelijasta eliminoitaisiin kärkikahinoista? Joo, kyllä varmaan.

No mä sanoinkin MUN mielestä. Mun mielestä ja urheilullisin perustein siinä on selkee 2nd ja 3th. Bisneswise ei paras ratkasu mut jos halutaan ratkasta kuka ansaitsee shotin niin en mä kyl ketään muitakaan siihen keksi.

Ja tota nyt ei kyl lontoossa käytäis vaikka meniskin läpi ellei Manuwa nyt loukkaannu just ennen ja Cormier suostuu paikkaamaan, sen verta ison profiilin matsi se ois toteutuessaan. Cormierin mä laskisin suosikiks joten ehkä ihan hyvä ettei ne kohtaa ni nähää Jones-Gusse rematch

No mä sanoinkin MUN mielestä. Mun mielestä ja urheilullisin perustein siinä on selkee 2nd ja 3th. Bisneswise ei paras ratkasu mut jos halutaan ratkasta kuka ansaitsee shotin niin en mä kyl ketään muitakaan siihen keksi.

Joo siis tuosta oon kyllä samaa mieltä että ihan huikea matsi, ja sen voitolla vois kyllä hyvin omatunnoin antaa tittelishotin. Sitä vaan ajoin just takaa, että LHW:n contender lista on sen verran kapea kanssa, että eivät varmasti eliminoi kahta potentiaalisinta ehdokasta pois keskinäisellä ottelulla :D

172 on jo valmiiksi mukava kortti. :D vosujen ottelukin on tavallista mielenkiintosempi ku Jessamyn :kuola:

Light Heavyweight Jon Jones (c) vs. Glover Teixeira
Light Heavyweight Phil Davis vs. Anthony Johnson
Welterweight Jake Ellenberger vs. Tarec Saffiedine
Middleweight Luke Rockhold vs. Tim Boetsch
Lightweight Jim Miller vs. Bobby Green
Flyweight Joseph Benavidez vs. Tim Elliott
Lightweight Yancy Medeiros vs. Joe Ellenberger
Featherweight Max Holloway vs. Andre Fili
Women's Bantamweight Jessamyn Duke vs. Bethe Correia

Report: Rashad Evans vs. Daniel Cormier re-scheduled for UFC 172 - Bloody Elbow

Cormier-Evans siirretty UFC 172. Ihan hyvä näin ettei otettu mitään täysin missmatch paikkaajaa nopeella varotus ajalla.

Capone olisi varmasti suostunut ottamaan. Se kun olisi lyönyt Cormierin pihalle, niin siinähän sitä oltaiskin oltu hauskan tilanteen edessä :D Paras vaihtoehto olisi mielestäni ollut, että mw:stä olisi tullut joku, joka olisi pystynyt helposti kiristelemään 205:een lyhellä varoitusajalla, esim.Yoel Romero vs Cormier olisi ollut ihan ok-paikkaus ja tavallaan ihan kiinnostava match up. Mikä tahansa olisi imo ollut parempi, kuin se, että joudutaan odottelemaan Cormierin lhw-debyyttia taas yli 2kk lisää. Vituttaa..

Ja sekin tässä tulee väkisin mieleen, että nyt jos Cormier voittaa Evansin, niin Cormier nousee Gussen edelle contenderina Jones/Texu voittajaa vastaan. Sopii niin täydellisesti aikataulun puolesta, kun ottelevat nyt samalla kortilla.

Vai on cummins laittanut Cormierin itkemään reeneissä. :) Nyt saa 4-0 listainen kaveri elämänsä tilaisuuden. Ihan hyvä että Cormier nyt kuitenkin pääsee kehään, ja nähdään vähän miehen kondista 205 paunaisena. Eihän sitä tiedä vaikka Cummins olisi kovakin ottelija, hyvät on painimeriitit ainakin. Periaatteessa tämä nyt parantaa Gussen asemaa seuraavana haastajana Gloverin jälkeen jos voittaa Manuwan. Tiedä sitten mitä on kulisseissa alunperin suunniteltu, mutta vakuuttava voitto Evansista olisi voinut viedä Cormierin Gussen edelle, mutta tuo Cummins on täysi nobody myös Manuwaan verrattuna, ja olisi outoa jos ne tuosta veisivät Cormierin tittelimatsiin.

Ei vittu mitä paskaa. Miksi Cormier hyväksyi tuon matsin? Häviää niin vuosisadan nöyryytys. Voittaa, niin ketään ei kiinnosta.
Tää on vähän sama kuin se matsi Nelssonia vastaan.

Sama ku Gussen matsi, selkeästi UFC suojelee Jonesin haastajia, ei tosin urheilullisin meriitein.

Kävi niinku Mooselle tukholmassa.. Nooh.. toivottavasti Cormier ottaa tästä viksusti voiton, vaikka sitten halaa ja rukoilee sen. :)

edit. got ninja'd by Japi_the_goat

Ariel Helwani ‏@arielhelwani 5 min
“@KevinI: DW says Cummins was working at a coffee shop when he got call. He was also fired by coffee shop” Story keeps getting better.

Noniin, nyt sitten Cormierista ei voi koskaan tulla goattia koska välttelee selvästi kovaa tasoa ku vastustajia haetaan kahvintarjoilijoista.. Kyllä tämä menee jo pahemmaksi ku renkaanvaihtajat sillä tämä kahvintarjoaja ei ilmeisesti osaa edes sitä kahvia tarjoilla ku saanu potkut... Ei tuu kyllä Cormierista goattia ku rekordia rakennellaan kahvintarjoajilla.

- - - Updated - - -

No mutta millä logiikalla se Evans - Cormier sitten bookattiin?

samalla logiikalla kuin Gusse vs Mousasi alunpitäen..

Joo ei vittu mitä paskaa. Millä vitun logiikalla taas? LHW 2nd ottelee jotain 13 rankattua ja 3rd ottelee jotain varmaan hyvä ku top 50 rankattua vastaan ja näistä pitäis sit päästä seuraavaks titteliotteluun? Joo kelasin et Chael ois ollu paskin vaihtoehto mut olinpaha vitun väärässä...

Back
Ylös Bottom