Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsehän veikkaan eventan residenssiä, koska hän asuu sielä ja irtakki täälä.

Mutta mites eventan sämpylänpaistoskilssit verrattuna irtakkiin? Eventa on käsitykseni mukaan enemmän tämmönen perinteisen pähkinänsärkijällä suoritettavan jälkiruuan ystävä. Tietysti jos ottaa sämpylän pähkinäyllätyksellä.

- - - Updated - - -

Eli ns. rusinat pullassa -tyyppinen ratkaisu!

Vanha Vesku:
vanhakeskinen1002PK_244_vi.webp

Uusi Vesku:
keskinen1002PK_503_vi.webp

Katos, U niinkuin ukulele is bäk.

Asteikolla 1-10 on tänäänkin töissäviihtyvyys 1. Laimeeta on.

Löytyi omenaviinietikkaa etsiessä keittiön kaapista suklaakeksejä joiden viimenen käyttöpäivä oli 31.10.2013.

Ihan hyviä nää on edelleen.

Töissäviihtyvyyttä tällä hetkellä voitaisiin kuvata differentiaalilaskennassa jollain rationaalifunktiolla, jossa kiinnostavuutta merkattaisiin äxällä, ja se x ikäänkuin limes x -> 0. Joku saa keksiä lausekkeen, jossa x:n lähestyessä mainittua kiinnostavuuden nollakohtaa, vain negatiivisia lukuja saadaan raja-arvoiksi!

Nyt menen työntämään nyrkin perseeseen. En omaan.

- - - Updated - - -

Eli siis, pakkasta on, mutta ei suinkaan ulkona.

Mun himasta on hävinnyt yksi leipäveitsi. Pikkasen merkillinen juttu. Joko joku kaverini on kleptomaani tai sitten mies kuvittelee varallisuuteni huomattavasti todellista suuremmaksi.

^^Onkohan se olympia huma joka vie niin työmiehen mehut miehestä? Ku ei sua eikä mua eikä VantaaJohnnya tunnu huvittavan.

- - - Updated - - -

Löytyi omenaviinietikkaa etsiessä keittiön kaapista suklaakeksejä joiden viimenen käyttöpäivä oli 31.10.2013.

Ihan hyviä nää on edelleen.

Mihin mies tarvii omenaviinietikkaa? Onko se joku ihmeaine esim. öljytahrojen poistoon. Vai kiillotetaanko sillä kromia?

e.Kyllä, oli n oikeilla jäljillä. Google kertoo hakusanoilla: omenaviinietikka metallin kiillotus

Poistaa ruosteen metallista. Liota ruostuneita osia etikassa.

Kiillottaa auton kromiosat. Käytä laimentamattomana.

Kiinni ruostuneen pultin saa löystymään kastelemalla sitä etikalla.

Soveltuu myös rasvanpoistoon:

Lisää ruokalusikallinen etikkaa tiskiveteen, niin rasvaiset astiat puhdistuvat helpommin.

Tuli kurlinkia katellessa mieleen, että joko ens kesänä järjestetään pakkiksen kesäkisat?

e: Toi farkkuliivityyppi on vissiin eventa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se sen on oltava, eilenkin katselin YLEltä kiinnostuneena pikaluistelun lähettäjästä tehtyä Paulig-henkistä minidokkaria ennen miesten 500 metrin pyrähdyksiä. Sen jälkeen kesti noin 7 minuuttia palata nykyhetkeen, kyllä se niin hyvää ja syväluotaavaa anaaliyysiä oli.

Omalla kohdalla tuskaa aiheuttaa edelleen viikonlopulta kerätty kumulatiivinen yövelka ja ryyb-asiat.

Pisnes is pisnes and theers nothing like showpisnes. Hotelliöitä edessä, rusinaa pullassa ja tuskanhiki kasvoilla. Älkää kertoko ultimetsialle että olen täällä, pelkään sitä vähäsen. Se suunnittelee jotakin kun veitsikin on sopivasti "kateissa". Kahville kuntit, kyllä me tämäkin viikko vielä selätetään. Aivan kuin futamukari selätti laivalla n****n, m****n, k****n ja s******n.

Taas jouduin turvautumaan googlen tietoihin. Miten sitä enää päräjäisi ilman sitä?

Ei ollu sikkerin etikantarve ollenkaa miehekästä.

En tunne pulled porkkiakaan. En jaksa googlata.

Varmasti, koska minua ei voisi urheilut vähempää kiinnostaa ja olen ihan huvittunut ja muutenkin fiiliksissä.

Täälä urheilufoorumilla on kyllä ihmeellisiä naisia. Niinku sinä ja se speari. Kyllä ny edes olympialaisten suuren urheilujuhlan luulis kiinnostavan. Se tapahtuu niin harvoin, seksiä on useammin.

Back
Ylös Bottom