Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Aamulla oli vähän kooma päällä, mutta heti kun pääsi duuniin, niin alkoi heti virkistyä ja pamahti parempi fiilis :dance2: Paljon hommaa on tehtävänä ja työlistalla, joten hyödyllinen päivä edessä.

Vesa on kuule laihtunut 30 kg! Luin lehdestä, että Vesa oli itse nähnyt tämän kuvan ja ajatellut, että ei halua että hänen lapsellaan on isä joka näyttää pystyyn nostetulta merilehmältä.

Mutta Vesa ei tullutkaan ajatelleeksi, ettei kukaan halua linkittää hänen kuviaan internet-foorumeille, jos ulkonäkö on jotain muuta kuin mainitun luontokappaleen kaltainen! Siinä tapauksessa käy vain känni.gif ...

On se ku koskaa ei oo hyvä.

On ollu hyvää sillon kun on ollu pakkasta, kertaakaan en ole siitä valittanu. Tästä loskapaskasta en kyllä piittaa yhtään. En ole edes kerenny tälle "talvelle" kaivaa pitkiä kalsareita kaapista ja kuitenkin kävelen joka päivä töihinkin.

Lounasaika sieltä puksuttaa, joten tässäpä päivän valikko, eli menu:

- Broileri-currykastiketta (G, L)Ruis-riisiä (*, L, M)

Ps. Mun munani on myös rakas (ainakin itselleni), ja toimiikin vielä ihan ookoo, ilman pitkien kalsareiden inhaa saumakosketusta sisäreidessä ja/tai nivusalueen hietysominaisuutta sisätyössä. Yläasteen jälkeen tykkien käyttökerrat on laskettavissa yhden käden sormilla, jos sormia on kymmenen per käsi.

Mulla ainaki vetää niin reisiin, etenkin sisäreisiin, pyöräillessä pelkillä farmareilla koleassa ilmastossa, että pakko niitä on oman mukavuuden takiakin käyttää. Lisäksi että muna pysyy lämpimänä. Lisäksi jalkani ovat tottuneet lämpöön kesäisin. Olenhan vannoutunut, miehet eivät käitä sortseja!-mies.

Ajatus hukassa/harhailee. Joku zombi on ilmeisesti käynyt syömässä aivoni tai ainakin suuren osan niistä.

e. Eiköhän ne ole syöty kokonaan ja tuskin niistä on välipalaa kummempaa saanut siinäkään tapauksessa.

Missä mä olen? Miksi? Vantaalla? Haluaisin lomaa, esim kymmenen vuotta.

- - - Updated - - -

ps minulla ei ole pitkiä kalsareita. omistuksessa.

Viimeisin havainto Johnysta oli kun se oli kuumeessa ja nyt se on Vantaalla? Ettei sitä vaan olis lähetty yskänlääkepäissään irtakkin yömajalle sämpylänleipomishommiin. Tosin en tiedä onnistuuko tämä kuinka hienosti Vantaalta käsin, kun ei ole hajuakaan missä tämä yömaja sijaitsee. Toisin sanoen kalatäytteet on aivan liian tuoreita.

Back
Ylös Bottom