Missä vaiheessa olen muuten lyntännyt utin saavutukset ??? En kyllä missään kirjoittamassani viestissä, kunhan sanoin oman näkemykseni mitä mieltä olen 110 % panostamisesta cbb:hen jos ne isot lihakset on tavoitteena joten silmät päähän ja lukekaa uudestaan viesti. Mutta jokainen saa tosiaankin tehdä onneksi tässä maassa ihan mitä lystää. Huomaa että maitonaamaiset fanipojat ja kynäniskat on heti joukolla poraamassa. Mitä tulee itseeni kerta kysytään niin aika vitun paljon isommat lihakset löytyy kuin topicin hepulla, enkä ole myöskään väittänyt missään että itse olisin natu. Hauskaa lukea aina kun joku heittää jotain 100 kiloisesta "isosta" natusta, salit on oikeasti 100 kiloisia enemmän tai vähemmän läskejä täynnä eikä tuon kokoinen ihan oikeastikaan pistä silmään muuta kuin jos sattuu olemaan ihan kireänä paidattomana kisakunnossa.
Mitä tulee kommenttiini jonkun penkkaajan tuloksista niin ihan faktaa vain kirjoitin, eipä ole ne maksimit parantuneet useaan vuoteen vaan jauhaneet paikallaan vaikka kuinka olisi täydet höyryt koneessa. Tuntuva oman massannosto vaikka vain joksikin aikaa on vain todistettu toimiva lääke alkaa niitä paikallaan junnaavia tuloksia parantamaan jos kemikaalitkaan ei enää auta. Se että olen kommentoinut joidenkin voimanostajien tuloksia epäillen natuutta ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä, natuilla ne voimatasot vaan tuppaa oikeasti tosi vähän heittämään huonon ja hyvän päivän suhteen. Siis aika huuhaata vakavissaan selittää jostain 50 kg tai isommasta voimatasojen erosta vain kun on huono päivä. Silloin kun ollaan pidempään poissa kuurilta niin ne voimatasot todistetusti tippuu aivan helvetisti.
Mitä olen Archey näitä sun viestejäsi jo pidemmät seurannut niin tapauksessasi voin vain todeta että siellä näyttää olevan vanha helvetin katkera pieru näin kauniisti ilmaistuna. Ootko mahdollisesti sukua tai veli nikille antti65 ? Selittäisi meinaan teidän yhtäläisyyttä katkeruuden suhteen.