Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Maikkol Monroe soi juuri radiossa, rokin kanavalla. Tai siis loppui jo, mutta edellinen kappale, sillähetkellä kun sinä kuulit Samulia, minä kuulin Michaelia.

Helmi. Tässä tehtiin jonkinlaista historiaa. Tuli semmonen jännä haikea tunne, vähän niinkuin olis kuuraketissa tietoisena siitä että ei pääse ikinä takaisin maahan.

Kyllä. Seuraavaa omalle kohdalle täälä sattuvaa Vesa-juhlahetkeä tuskin tullaan näkemään.

Hyh hyh. Nyt alkaa tuleen jo korvista ja kynsien alta tää homma. Kapitalismin rattaat alkaa kyllä nyt kirskuun pahasti, oma voiteluominaisuuteni on nyt käytetty tämän päivän osalta. On aika pukea näennäis-ahkeruus-naamari päähän ja mennä norkoileen Autobaarin nurkille. Asiaan kuuluu myös arvioiva katse päästä varpaisiin, kun sämpylällä varustettu työtoveri sattuu kohdalle.

Tätä mietin äsken, mutta sieltähän se vastaus putkahti:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Dilemma päällänsä:

Tekemättömät työt ressaa, mutta silti ei huvita niitä tehdä. Mitäs tän homman kanssa nyt sitten pitäis tehdä? Joku lääke?

^^ Vähän sama. Mutta mä päätin jo tehdä sen minkä pystyn realistisesti burniksen partaalle tekeen, ja nollaan koko kasetin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Mä en oo ikinä ajanut pahaa kolaria. Siis semmoista kuolonkolaria. Pikku pusuja nyt tulee aina silloin tällöin. Oikeestaan joka päivä. Useampia. Aina rytisee.

- - - Updated - - -

Peilit irtoo joka reissulla.

- - - Updated - - -

^^ Vähän sama. Mutta mä päätin jo tehdä sen minkä pystyn realistisesti burniksen partaalle tekeen, ja nollaan koko kasetin perjantain ja sunnuntain välisenä yönä.

En voi liikaa korostaa rajussa humalassa olemisen ja kikkelin esittelemisen tärkeyttä silloin kun puhutaan laivamatkailusta.

Mäki kerran onnistuin irrottamaan peilin. Kerran poimin etupuskuriin fasaanipaistin illaksi. Ja kerran arvioin etäisyyksiä väärin.

Tänääään on hyvä päivä! Vaikka meinasin ajaa kolarin aamulla. Onneksi se jäi vaan meinaamiseen.

Mä meinasin kans eilen pamauttaa. Se tais olla karman vikaa, koska kävin Kultasten kaarien lounaalla. Tästä viisastuneena käyn kyseisen yhtiön liikkeissä vain alkoholin vaikutuksen alaisena. Tällöinhän harvemmin tulee autolla mentyä, ainakaan siten, että ite rattia kääntää.

En voi liikaa korostaa rajussa humalassa olemisen ja kikkelin esittelemisen tärkeyttä silloin kun puhutaan laivamatkailusta.

En minäkään.

Jos mulla onkin joskus rysähtänyt niin se on johtunut muiden autoilijoiden kyvyttömyydestä hallita ajoneuvojaan/arvioida sitä mihin auto kannattaa jättää parkkiin niin että siitä on muulla liikenteellä minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä ohi ilman kolausta. Jossain tapauksessa myös äärimmäiset sääolot kuten tihkusade ovat olleet aiheuttamassa onnettomuutta.

Mäki kerran onnistuin irrottamaan peilin. Kerran poimin etupuskuriin fasaanipaistin illaksi. Ja kerran arvioin etäisyyksiä väärin.

Ei kannata kertoa aivan kaikkea. Tiedäthän ennakkokäsitykset yhdistelmästä auto ja nnnainen.

Sitten nainen peruuttaa nuppiin. Vähä härskimpää huumoria.

Ei kannata kertoa aivan kaikkea. Tiedäthän ennakkokäsitykset yhdistelmästä auto ja nnnainen.

Tiedän. Minäkään en hirveästi pidä yhdistelmästä auto ja nainen. Varsinkaan silloin, jos siihen yhdistelmään lisätään parkkiruutu.

E. Fasaanin kohdalla sen verran puolustan itseäni, että se taisi olla sellainen kamikaze-fasaani.

Ei. Ylivoimasesti pahimmalta(naisellisemmalta) kuulosti tuo "arvioin etäisyyksiä väärin". Tuollasta ei kannata sanoa.

Ei. Ylivoimasesti pahimmalta(naisellisemmalta) kuulosti tuo "arvioin etäisyyksiä väärin". Tuollasta ei kannata sanoa.

No joooo.. Mut mä olin sillon 19 ja just saanu ajokortin. Lisäksi voin syyttää amerikkalaista autoa, jossa oli liian pitkä nokka. Tuon jälkeen en ole arvioinut etäisyyksiä väärin, opin kerrasta.

Back
Ylös Bottom