Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyh, käynnistin mIRC -ohjelman parin vuoden tauon jälkeen ja painelin tonne pakkiksen kanavalle, mutta hyi saatana, nehän puhuu sielä taukoamatta ja jostain nk. pillun repeämisestä pitkästi. Uskaltaako tämmönen tavallinen mitään tietämätön sinne edes enää mennä. Käyköhän se jos on joskus menny olkapää sijoiltaan?
"- pillu repee, kun.. yritän dildolla ensin, ettei mee kulli mustelmille.."
"- hei futhermucker tässä terve, olen uusi täällä, mutta mulla on olkapää menny kerran sijoiltaan..."

Hyh, käynnistin mIRC -ohjelman parin vuoden tauon jälkeen ja painelin tonne pakkiksen kanavalle, mutta hyi saatana, nehän puhuu sielä taukoamatta ja jostain nk. pillun repeämisestä pitkästi. Uskaltaako tämmönen tavallinen mitään tietämätön sinne edes enää mennä. Käyköhän se jos on joskus menny olkapää sijoiltaan?
"- pillu repee, kun.. yritän dildolla ensin, ettei mee kulli mustelmille.."
"- hei futhermucker tässä terve, olen uusi täällä, mutta mulla on olkapää menny kerran sijoiltaan..."

Mäkää en uskalla mennä sinne ku oletettavasti humalassa.

Hui! Onneks omalla varustuksella vastapuolen repeemiset on enemmän tuolla komiikan puolella.

Eli kieli vaihtoon ja uus pappa. Lieneekö kuitenki mahdoton tehtävä... Ei kyllä yhtä mahdoton ku Prisma.

- - - Updated - - -

Ai no sitten pitää vielä vaihtaa nimikin. Tää ei sovi mihinkää finaaliin.

Eli kieli vaihtoon ja uus pappa. Lieneekö kuitenki mahdoton tehtävä... Ei kyllä yhtä mahdoton ku Prisma.

- - - Updated - - -

Ai no sitten pitää vielä vaihtaa nimikin. Tää ei sovi mihinkää finaaliin.

Eikä kyllä oikein asuinpaikkakaan. Lähemmäs rantoja!

Voi luoja miten merkityksetöntä voi tämä elämä olla.

Ajattelin itse taas tänään ihan samaa (tai no aika useinkin ajattelen). Mikään ei oikein tunnu enää miltään tai kiinnosta sen kummemmin. Tulin siihen johtopäätöksen, että mulla taitaa olla vain liikaa aikaa miettiä semmoisia. Pitäisi keksiä enemmän jotain mielekästä tekemistä tai ylipäätään rikkoa vähän enemmän vakiintuneita kaavoja. Tai sitten tämä on vain joku ikä/kehityskriisi. Helvetistäkö näistä ota selvää.

Edit. Vinkkejä otetaan vastaan.

Ajattelin itse taas tänään ihan samaa (tai no aika useinkin ajattelen). Mikään ei oikein tunnu enää miltään tai kiinnosta sen kummemmin. Tulin siihen johtopäätöksen, että mulla taitaa olla vain liikaa aikaa miettiä semmoisia. Pitäisi keksiä enemmän jotain mielekästä tekemistä tai ylipäätään rikkoa vähän enemmän vakiintuneita kaavoja. Tai sitten tämä on vain joku ikä/kehityskriisi. Helvetistäkö näistä ota selvää.

Minä en oikein saa mistään muusta mitään irti kuin nujuamisesta. Se on kivaa ja sitä voisin tehdä pelkästään, kun vaan joku maksaisi mun vuokrat ja muut juoksevat kulut. Töissäkin toki tulee onnistumisia ja kivoja hetkiä, pääsääntöisesti mulla on nyt tosi vaihtelevasti eri opetusryhmiä oman luokkani lisäksi, mikä on tosi hyvä. Kaikki ryhmät on melkoisen kivoja vieläpä. Mutta ei tuu semmosta suurta onnistumisen iloa ollenkaan. Ärsyttää vaan ja vituttaa kaikki.

Sellainen hyvänlaatuinen vitutus

Mulla oli jossain välissä ihastus Lilyyn. Ei kylläkään musiikillisesti if u know what I mean :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä siellä taitaa olla reikä sielä pankkitilin pohjalla. Kysyppä ens kerralla pankin tädiltä, että saatko varmistaa, ettei siellä vaan olis mitään reikiä kun rahat häviää ihmeellisesti.

Back
Ylös Bottom