Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ruottalaista vaan suomalaista ruottalaista.

[video=youtube_share;wNvRMBqqvrs]http://youtu.be/wNvRMBqqvrs[/video]

Kylläpä tuli ikävä diablon keikalle. Etellisestä kerrasta on aivan liian monta vuotta. Se tapahtu syys-lokakuussa 2008.

Muistan sen kauhajoen koulusurmista, ku Raineri vittuili Saarelle.

Muistan myös ku kusilaarilla yks mies avautu, ku hänen tyttöystävä on ammuttu. Se oli aika erikoisen tuntuinen hetki.

Minä muistan kun mokoma ja diablo oli rytmiksellä keikalla, se taisi olla ensimmäinen (tai ainakin niitä ensimmäisiä) kertoja kun paikka oli loppuunmyyty. Olin siellä sillon narikkatyttönä ja oli ihan hirviä kiirus.

Minä muistan kun mokoma ja diablo oli rytmiksellä keikalla, se taisi olla ensimmäinen (tai ainakin niitä ensimmäisiä) kertoja kun paikka oli loppuunmyyty. Olin siellä sillon narikkatyttönä ja oli ihan hirviä kiirus.

Narikkatytöt on monasti ollu kivoja vosuja. Ja nätin näkösiäki. Muistanpa muutaman tapauksen vieläkin :haart:

Mäki muistan useita. Miksi en muistaisi, ku välillä asioi viikoittain heidän kanssa. Maksullisia naisia! Suurin osa.

Hinnat on vieläpä vuosien saatossa noussu.

Ei ruottalaista vaan suomalaista ruottalaista.

Voi veljet! Tää kappale ei nyt niin koskettanut mutta kun juutuupi kertoi muistakin kappaleista niin täähä o hyyää mussiikkia. Pitääpä pistää etsien löytyisikö jostain levykaappiinkin täytettä tältäkin artistilta. Tänks vokotti :) .

Mäki kuuntelin nortteria sillon ku olin pikkupoika. Näin vanhempana ei oikeen enää jaksa. Jaksan nykyään vaan enemmän ja enemmän hidasta paskaa.

Hidasta paskaa

Sehän on looginen paikka. Laitetaan se linkin taakse! Ei esimerkiksi siihen kohtaan, missä lukee aukioloajat. Kiinalaisetko muka ruudinkeksijöitä. Pff.

Kyllä mää melkeen katsoisin sinne peilin suuntaan.. :rolleyes:

Voi veljet! Tää kappale ei nyt niin koskettanut mutta kun juutuupi kertoi muistakin kappaleista niin täähä o hyyää mussiikkia. Pitääpä pistää etsien löytyisikö jostain levykaappiinkin täytettä tältäkin artistilta. Tänks vokotti :) .

Onkos sinergy tuttu? Voisit tykätä siitäki.

Sinergy - The bitch is back - YouTube

Kylläpäs tästä nyt syntyi varsinainen farssi. Ei noi kiinan konsulaatin sivut kyllä missään muodossa ole mitkään loogiset tai nykyaikaiset ja sekö muka minun vika, että olin oikeassa paikassa väärään aikaan? Not in this life! Kiinalaiset saattoi keksiä Sudokun tai Mahjongin, mutta täällä periferiassa sentään ollaan päästy jo käpylehmäajoista askeleen eteenpäin. No, ehkä matka tuommoiseen kehitysmaahan avaa hieman tällaisen tärkeilevän hienohelman silmiä.

Lähe tallinnaan. Tai tukholmaan. Paljo helpompaa ja ulkomailla olet sittekki.

E. 15 viestiä matkaa suuuureen Vesajuhlaan. Kuinka sitä juhlis? Vetäiskö lippaan vai käteen?

Naiset aika monesti kulkee tuolla "Minähän en väärässä ole" mentaliteetilla vaikka jokainen muu ihminen maailmassa sanois toisin :D
Jännää miten monta miljardia ihmistä voi olla niin väärässä mutta helpostihan sitä erehtyy. Pakko vaan uskoa tätä profeetallista julistusta, on ne kiinalaiset tyhmiä!

Jännää miten monta miljardia ihmistä voi olla niin väärässä mutta helpostihan sitä erehtyy. Pakko vaan uskoa tätä profeetallista julistusta, on ne kiinalaiset tyhmiä!

No onhan siellä niitäkin, usealla ei minkäänlaista maalaisjärkeä monessakaan asiassa mutta on siellä sitten niitä fiksujakin.

Tämä siis sillä omalla kokemuksella kyseisestä maasta :)

Back
Ylös Bottom