Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein äsken kaupassa päivän hyvän työn. Kaupan kassajonossa eräs mummeli halusi, että joku avaisi hänelle punajuuripurkin kannen jo kaupassa, sillä kotona se oli osoittaunut usein mahdottomaksi tehtäväksi. Kassatäti ei saanut auki, joten minun piti yrittää. Tiukassahan se oli, mutta aukesi. Mummelin mielestä olin voimamies. Olisipa mummo tiennyt, että hänen punajuuripurkkinsa aukaisi Pakkisen paskin kyykkääjä ja Suomen huonoin judoka.

Judis on sankari :haart:

Mulla on selkä taas vaihteeksi niin paketissa että itkettää. Sattuu sattuu sattuu. Ainoa positiivinen juttu on se, että kipu tuntuisi olevan enemmän lihaksistollinen eikä niinkään luissa ja ytimissä jäytävä kipu. Ei ole kyllä kivaa tämäkään. Itkua vaille valamis.

Huomenna kuiteski Porvooseen painimaan.

Tein äsken kaupassa päivän hyvän työn. Kaupan kassajonossa eräs mummeli halusi, että joku avaisi hänelle punajuuripurkin kannen jo kaupassa, sillä kotona se oli osoittaunut usein mahdottomaksi tehtäväksi. Kassatäti ei saanut auki, joten minun piti yrittää. Tiukassahan se oli, mutta aukesi. Mummelin mielestä olin voimamies. Olisipa mummo tiennyt, että hänen punajuuripurkkinsa aukaisi Pakkisen paskin kyykkääjä ja Suomen huonoin judoka.

...antoiko mummeliini palkkioksi maistiaiset?

Pitäisköhän minunkin kysellä kaupan kassatädeiltä purkkien aukaisuapua..? En minäkää niitä saa kotona auki, siksi en enää edes osta moisia purkkeja. :jahas:

Mutta on tuo Judis hieno mies, propsit tuosta.

Jos on heikko ettei purkkeja saa normaalisti auki, niin veitsi sinne väliin ja hieman vääntää. Sihahtaa ilmat pihalle ja avaaminen helpottuu.

Pitäisköhän minunkin kysellä kaupan kassatädeiltä purkkien aukaisuapua..? En minäkää niitä saa kotona auki, siksi en enää edes osta moisia purkkeja. :jahas:

Tee keittiöstä astetta miehekkäämpi ja hanki sinne tuommoinen öljynsuodatinavain. Kai tuolla purkkien kannetkin aukeaa.

image.webp

Jotut purkit on runtattu tehtaalla nii jumiim, ettei niitä välillä saa kukaan auki. Muistaaksen lämpimän/kuuman veden alle ja sit pitäis aueta helpommin.

Minun forkkuja saa tulla kans hieroo. Huomaa heti kun boulderointireittien otteet pienenee vaikeustason noustessa, niin treenin joutuu nykyään lopettaa siihen kun forkkuja särkee.

Ehkä maailman paras biisikokonaisuus. Ei täällä muutakaan tapahdu, joten voitte sivistää itseänne jos on päässyt unohtumaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom