Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millähän toi markoboy käy kaupassa? Ei ainakaan kävele tai pyöräile, koska puhuminenkin on jo liian cardioo. "tosta päältä puuttu tollanen juttu mikä on tuolla alla" :D
Miksi googletit "lestadiolaiset"? Yrititkö kenties löytää lapoa? Hyjhyj, Nasse-setä on hyvin hyvin vihainen.. lipases poika sedän tikkaria.
Vokot on kyllä nopea liikkeissään, ei tätä vielä viime vkolla arvannut.
Joko olet henkisesti valmistautunut messuihin?
katso liitettä 111169
Yritin löytää kuvaa jossa olisi ollut paljon lapsia, sitä olisin käyttänyt vitsikkäästi vihjaillen Vokotin tulevaan suurperheeseen. En viitsinyt laittaa kuvaa niistä homoilevista natseista.
Olen. Korotin Visan luottorajaa. Eikös tuo kuva oo viime vuoden messuilta?
Mä en todellakaan tiedä, pelkkää paskaa tarjolla molemmissa lähipaikoissa. Lisäks, jotta tämäkin päivä saadaan pilalle, joudun syömään 1-2 h liian aikasin, kun puolesta päivästä alkaa joku kusitilaisuus, missä menee loppupäivä. PERKELE.
Maksastroganoffia (*, L)Perunasosetta (*, G, L)Puolukkahilloa (G, L, M)
Mulle kelpais.
Ruoka-aika menee mullakin sekaisin kun pitää käydä keskellä päivää hammashygienistillä.
Tässä kuvassa Vokotti on menossa lasten kanssa Jukujukumaahan.
Aivittu siltä palaa hihat kun joutuu ens kesänä Muumimaailmaan.
Loma olis kova sana, rupee jo vähän väsyttämään nää ainaiset 13 h työpäivät. Muutama viikko enää, sit pääsee ehkä lomailemaan *sitä odotellessa*
Onko Paha Akka jäätynyt kuoliaaksi?
Kuolleisuuus kova nyt.