Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkähänlainen homma se olis alkaa ihan täyspäiväjuopoksi?

- - - Updated - - -

Nää palkkatyöläisen hommat ainakin on aivan perseestä.

Mua jotenkin ihan liikuttaa se että Vokotista tulee isä.

Vokot on kyllä nopea liikkeissään, ei tätä vielä viime vkolla arvannut.

Joko olet henkisesti valmistautunut messuihin?
tumblr_mx6f1lK7ze1s7wlh0o2_500.webp

Millähän toi markoboy käy kaupassa? Ei ainakaan kävele tai pyöräile, koska puhuminenkin on jo liian cardioo. "tosta päältä puuttu tollanen juttu mikä on tuolla alla" :D

Millähän toi markoboy käy kaupassa? Ei ainakaan kävele tai pyöräile, koska puhuminenkin on jo liian cardioo. "tosta päältä puuttu tollanen juttu mikä on tuolla alla" :D

Bussilla tietysti, eksää oo kattonu videoita "Olin bussissa" tai "odotan bussia". Nehän on klassikoita jo.

Viimeksi muokattu:
Miksi googletit "lestadiolaiset"? Yrititkö kenties löytää lapoa? Hyjhyj, Nasse-setä on hyvin hyvin vihainen.. lipases poika sedän tikkaria.

Yritin löytää kuvaa jossa olisi ollut paljon lapsia, sitä olisin käyttänyt vitsikkäästi vihjaillen Vokotin tulevaan suurperheeseen. En viitsinyt laittaa kuvaa niistä homoilevista natseista.

- - - Updated - - -

Vokot on kyllä nopea liikkeissään, ei tätä vielä viime vkolla arvannut.

Joko olet henkisesti valmistautunut messuihin?
katso liitettä 111169

Olen. Korotin Visan luottorajaa. Eikös tuo kuva oo viime vuoden messuilta?

Yritin löytää kuvaa jossa olisi ollut paljon lapsia, sitä olisin käyttänyt vitsikkäästi vihjaillen Vokotin tulevaan suurperheeseen. En viitsinyt laittaa kuvaa niistä homoilevista natseista.

Aa, asiayhteyshän oli päivänselvä, toisin kuin minä ilmeisesti kun en sitä tajunnut. Taidan mennä tästä vessaan häpeämään kikkeli kädessä. Siitä ilman hygieniatoimentpiteitä nauttimaan edellämainittua gourmet-ateriaa. Toivottavasti kassantädillä on edes alushousujen lappu näkyvillä.

Hyvä jutta laita aasihattu päähän ja kikkeli kourassa häppeemään.
Juuri kun piti lähteä evästämään (lounaalle) alkoi seistä vietävästi kun vihjailit mahdollisesti näkyvästä alushousujen lapusta.

Mä en todellakaan tiedä, pelkkää paskaa tarjolla molemmissa lähipaikoissa. Lisäks, jotta tämäkin päivä saadaan pilalle, joudun syömään 1-2 h liian aikasin, kun puolesta päivästä alkaa joku kusitilaisuus, missä menee loppupäivä. PERKELE.

Maksastroganoffia (*, L)Perunasosetta (*, G, L)Puolukkahilloa (G, L, M)

Mulle kelpais.

Ruoka-aika menee mullakin sekaisin kun pitää käydä keskellä päivää hammashygienistillä.

Lohimureke oli ihan jees, kun sen huuhtoi alas reilulla kermaviilisatsilla. Maistoin myös tavallista sämpylää kahvin kanssa, ihan pienen palan vaan. Kassahenkilöllä ei näkynyt kalsareiden lappu, mutta, kun sillee pistävästi tuijotti suoraan kohti oletettua nännin kohtaa paidan rintamuksessa, ja kädellä vienosti tuntoelimin vahvisti näköaistin aikaansaaman havainnon nöpöttävästä nännistä, niin periaatteessa se nänni sieltä nännipihan keskeltä olis näkyny kyllä.

- - - Updated - - -

Mulle kelpais.

Ruoka-aika menee mullakin sekaisin kun pitää käydä keskellä päivää hammashygienistillä.

Olen kuolettavasti allerginen maksan maulle muualla kuin: maksalaatikko, maksamakkara.

Edit. Sekämyöskin hajulle. Joka on sama kun Rönnin housuissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No niin! Jälkikasvu oli kyntäny naamalla asfalttia hoidossa. Ihan tuli oma lapsuus mieleen, kun laskin naama edellä puuta päin pulkalla.

- - - Updated - - -

Aivittu siltä palaa hihat kun joutuu ens kesänä Muumimaailmaan.

Mä oon muistaakseni joskus luvannu vokotin muumimaailmaan viedä, mut ei se oikeen innostunu.

Back
Ylös Bottom