Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tyhmästä päästä kärsii koko auto. Tai no minä, kun unohdin laittaa lukkosulaa. Voi vittu.
Ei sitä lukkosulaa kannata ennakoivasti laittaa. Vaan vaikka aseöljyä! Jos joudut lukkosulaa käyttämään, se vie öljyt mennesseen jolloin uus öljyäminen on suositeltavaa.

Pesunyhteydessä aina aseöljyt lukkoon, niin aina aukee.

Aseöljy sopii joka paikkaan, lukkoihin, ompelukoneeseen, myslin kanssa jne.

Ja huomenta, pakko sitä on taas lähteä pitämään firmaa pystyssä.

Huomenta.

Epäilen ettei itselläni ole mitään tekemistä suuntaan tai toiseen tämän firman pystyssä pysymisen kanssa, mutta silti olen taas päätynyt tänne patsastelemaan. Mieluumminhan sitä nukkuisi pitkään ja viettäisi päivät kotona keksien muita aktiviteetteja, mutta jotain se täytyy köyhän tehdä toimeentullakseen. Hävisin lotossakin taas.

Ei sitä lukkosulaa kannata ennakoivasti laittaa. Vaan vaikka aseöljyä! Jos joudut lukkosulaa käyttämään, se vie öljyt mennesseen jolloin uus öljyäminen on suositeltavaa.

Pesunyhteydessä aina aseöljyt lukkoon, niin aina aukee.

Kiitti vinkistä. Eipä ois tuotakaan tiennyt, kun ei tuota aseöljyä ihan hirveesti muuten oo tullu käytettyä.

E. Niin huomenta vaan kaikille!

Huomenta.

Jos jäisin kotiin, niin joku saattaisi huomata. Jos ei muut, niin ainakin ne kenen kanssa on sovittu 1-on-1-tapaamiset. Ei sillä että muutenkaan olisin jäämässä kotiin.

Skipiduveinau. Tänään on mahdollisesti vielä parempi päivä kuin eilen! Sillä nytpä on tiistai. Ens maanantaista tuleekin mielenkiintonen, kun pitäs olla kahdessa paikassa yhtäaikaa. Seitan.

61431.webp

arrest gulaga.

Pitääpä hakea kupponen kahvia. Mites menut? Olis lihapullia, mut toisaalta toin omatkin eväät. Ei jsksa kahta kertaa tänään syödä.

Katastrof. Kahvi loppu, joutuu saatana ite keittämään. Kaikki täytyy hakata.
Syön tänään broitsunrintaa ja salaattia. Pekonisalaattia.

Mä en todellakaan tiedä, pelkkää paskaa tarjolla molemmissa lähipaikoissa. Lisäks, jotta tämäkin päivä saadaan pilalle, joudun syömään 1-2 h liian aikasin, kun puolesta päivästä alkaa joku kusitilaisuus, missä menee loppupäivä. PERKELE.

Maksastroganoffia (*, L)Perunasosetta (*, G, L)Puolukkahilloa (G, L, M)----------------------> DISGUSTING
Paistettuja nakkeja (G, L, M)Perunasosetta (*, G, L)Ruskeaa kastiketta (*, L)---------------> Mitä paskaa tämä on?
Soija-kasvislasagnea (*, VS)-------------------------------------------------------------> Hyi vittu
Juusto-yrttikeittoa (*, G, VL)------------------------------------------------------------> Haluaisin viitata edelliseen kommenttiin
Koljaa katkarapukastikkeessa (L)Keitettyjä tilliperunoita (*, G, L, M)------------------------> Dafuq is this shit?
Höyrytettyä parsakaalia (*, G, L, M) Erikoisannos-----------------------------------------> Haluaisin viitata edelliseen kommenttiin
Valkosuklaamoussea (G).----------------------------------------------------------------> Eih..

Edit. Kai se on mentävä perkuujätettä syömään kirjolohimurekkeen muodossa siihen toiseen paikkaan.

Minä päätyisin ehkä tuohon kaljaan katkarapukastikkeessa.

ps nukuin helvetin huonosti, nyt olen kiukkuinen ja yhteistyökyvytön/-haluton, mukava purnata siitä täällä

ps mikä mahtaa olla "erikoisannos"?

- - - Updated - - -

Jos haluaisin pilata päivääni vielä hitusen niin menisin Rossoon tattirisotolle. Siinä on kaunis harmaa annos. Ylihintaista likaisen väristä riisipuuroa joka maistuu ihan.. tatille.

Loma olis kova sana, rupee jo vähän väsyttämään nää ainaiset 13 h työpäivät. Muutama viikko enää, sit pääsee ehkä lomailemaan *sitä odotellessa*

ps mikä mahtaa olla "erikoisannos"?

Se on toi kaljahässäkkä. Erikoisen siitä tekee se, että se on noita muita pari euroo kalliimpi.

Tarttetko jotain mieltäylentävää liikkuvaa kuvaa? Mä etin jonkun yllärin.

- - - Updated - - -

JohnyV:n univajeen paikkausvideot:

Kyllä joillain voi mennä vielä huonommin, vaikka ovat nukkuneet yönsä hyvin:

Ja tässä Vokot pesee Tampereen reissun jälkipyykkiä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom