Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

unelma%u00252Blomakohde-1.webp

Mä haluaisin olla tuolla tönössä.

Huhhuh nimittäin! Joutuu alkaa taas vähän himmaileen tätä työtahtia tai nää loppuu ennen kotio lähtöö.

- - - Updated - - -

^ Oli vaan takakiree myyjätär ja sämpylällä oli päiväkiintiö täynnä?

Tänään oluelle oikeutetusti.

E: Kannattaako laittaa linkki tähän ketjuun LinkedIniin?

Oletko kokeillut, toimiiko?
Eikös Aasian pojalla ole sen verran vähemmän keskimittaa että siittiön vaellus jää kesken isomman amazonin kanssa. Alkumatkasta kun lähtee niin eksyvätkin helposti.

Mutta eihän ne kiinalaiset edes löydä sitä reikää, kun siinä on sitä pikselimössöö edessä. Sangen vittumaista olis. Että siinä mielessä keskeytetty yhdyntä -tyyppinen ratkasukin alkaa kuulostaan jo hyvältä.

Ei löydy työtodistusta sit mistää, kaikkee muuta jeesuksen aikasia lippuja, kuitteja ym. fucking papereita löytyy.

Pyydä sitä työnantajalta uudelleen.

"
  • jos työsuhteen päättymisestä on kulunut yli 10 vuotta, työnantajalla on velvollisuus antaa työtodistus työsuhteen kestosta ja työtehtävien laadusta vain jos siitä ei aiheudu hänelle kohtuutonta hankaluutta. Samoin edellytyksin on annettava kadonneen tai turmeltuneen työtodistuksen tilalle uusi todistus."

No pitikö sitä mennä taas leikkimään vahvempaa kun onkaan? Mä oon aina uskonu mielikuvaharjottelun voimaan ja sitä oon pyrkiny kaiken valveillaoloaikani suorittamaankin. Esim tänään tein aamukahvitauolla kahella ja puolella sataa semmosta bodaussarjaa kyykyssä ja superina mavettelin helppoja vitosia samalla tangolla. Työkaverit vaan ihmetteli kun ottasuoni pullotti. Totuuden nimissä, pullotti sen reenin jälkeen vähän muuallakin kun ottassa.

erection.jpg

Kyllä näitä iltasaleja arvostaa aina vaan enemmän ku ei tarvi jonottaa joka paikkaan ja ei oo papparaiset kehumassa kuinka vahvoja olivat aikonaan vuonna 1937 kun moskovaa rakennettiin.

Olipas paska päivä. Onneksi se on nyt takana. Kateeksi käy Vokottia, se vaan pöllyyttää nuorikkonsa kanssa.
Huominen on varmasti aivan mahtava.

Back
Ylös Bottom