Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nyt oon muutenkin ilomielinen aamuihminen, mutta tänään on jotenkin äärimmäisen hyvä fiilis... johtunee perjantaista ja siitä, että ei tarvitsekaan tehdä överiä kun siirty hommat mahdollisesti ens vkloppuun tai jopa sitä seuraavalle, riippuu miten asiakas haluaa asian hoidettavan :)

- Päänsärky,
- automaattikahvi,
- välipäivä,
- työpäivä,
- huomenta vaan,
- perse_reikä,
- papana-aukko,

Tukisanalista tähän aamuun, ens viikko taitaa olla semmonen kevyt versio ja sit aletaan taas jumppaileen kunnolla.

Huomenta :dance:

Oli aika turhaa nukkua tuntia pidempään tänään, kun kuitenkin heräsin unirytmin mukaan ensimmäiseksi. Tosin se tuntuu varmaan erikoiselta, kun tänään lähtee himaan tuntia aiemmin.

Hyvää huomenta! Päivä on käynnistynyt hienosti! Mites muilla? :)
Ketjun etikettiin kuuluu pelkkä avautuminen ja purnaus aamuisin.

Perhanan kylmä oli aamulla, tuntui kuin ThermoResist™ -teknologialla varustetut Adidas-merkkiset selviytymishousut olisivat päästäneet kylmää läpi. Tai sitten nukuksissa en huomannut pukea housuja.

Olisko tommonen?

Girl_KTM.webp

Ketjun etikettiin kuuluu pelkkä avautuminen ja purnaus aamuisin.

Eeeeei pysty kun on niin hyvä fiilis! Tämä siitä huolimatta, että hölmönä tuijotin aamulla preacher curl telinettä ja sen säätömahdollisuuksia (en oo ennen käyttäny/säätänyt)... olin jo hetken tuuminu siinä kunnes sieltä tuli joku herrasmies jeesimään. Jee! Sain oltua sosiaalinen myös salilla (ihan uutta mulle!). Happy happy joy joy! :D

Huomenta :dance:

Oli aika turhaa nukkua tuntia pidempään tänään, kun kuitenkin heräsin unirytmin mukaan ensimmäiseksi. Tosin se tuntuu varmaan erikoiselta, kun tänään lähtee himaan tuntia aiemmin.

Mulla oli herätys tänään 04:35 ja heräsin 04:30 :jahas: Olo oli kyllä pirteämpi kuin mitä se on sillon kun herää herätyskelloon. Ja kieltämättä nyt on sellanen olo et vois syödä jo lounaan...

Back
Ylös Bottom