Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantaivitutus ei hellitä. Tässä on nyt kyseessä ns geneerinen vitutus, jollain tavalla sisäsyntyinen juttu vailla selvää aiheuttajaa. Onko täällä semmosia obiwankenobeja jotka pystyy hallitsemaan mieltään ja sulkemaan vitutuksen pois ajatuksistaan? Vinkkejä kiitos. Etanolivinkit hylätään.

- - - Updated - - -

Ps harkitsin jo olkkarin mattoa mutta päädyin kuitenkin sänkyyn köllöttelemään. Olen siis uudella tasolla.

Välipäivä eli jalkapäivä ois tänään.. Kiinnostaa taas ihan hirveesti lähtee kyykkäilemmään. Mutta aina se hyvältä tuntuu ku reenin jälkeen tuntuu pahalta ja oksettaa.

image.webp

Eikö siulla ole parempaa tekemistä kotona? Voi raukkaa.

No kipeenä ei kovin kummosia pysty tekeen (tai pystyisi, mutta tiiä kannattaako) :D Voiskai sitä jotain leffoja pyöritellä koko päivän. Ku ei ole tuota seuranpitäjää, niin joutuu itse itseään viihdyttään. Pakko vain nyt saada itsensä terveeksi, ettei mee yhtään ylimäärästä reenipäivää hukkaan...

- - - Updated - - -

Kurkku on vähän karhea ja olo on väsynyt. Toivottavasti en olisi tulossa kipeäksi, nyt kun treenitkin luistavat niin hyvin!

Varo vaan. Noin se mulla alko! Droppia vaan.

Liekkö normaalia, kun kyykätessä polvesta kuuluu samanlainen ääni kun kimblen kupolinoppaa painettaessa. Jonnet ei tiedä/muista kimbleä.

Kai se on. Minulla on polvet, varsinkin oikea, paukkunut/natissut niin pitkään kuin muistan. Sitä päivää odotellessa, kun koko paska antaa periksi.

Back
Ylös Bottom