Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asuuks kukaa Kevos?

kevo.webp

Mua vituttais, kun vituttaa tää -20 suunnattomasti. Voisko muuttaa välimerelle kikkoloks?

Asuuks kukaa Kevos?

Mua vituttais, kun vituttaa tää -20 suunnattomasti. Voisko muuttaa välimerelle kikkoloks?

Niitähän on niitä lomaromanssimiehiä tuolla etelän maissa, vanhemmat naiset maksaa sulle kaikkea kivaa, maksaa ruoat ja ostaa lahjoja. Tanssitat ja pidät vähä aikaa hyvänä. Lämpöä riittää, beibi!

Mut minä olenki päästä varpaisiin niin paska akka, ettei mulla ole oikein mitään hyviä juttuja. Pelkkää paskaa.
Me voidaan äänestää sut ulos tästä ketjusta jos ei tuu juttuja. Siihen ei ole sitten sullakaan (koukku)nokkas koputtamista.

Niitähän on niitä lomaromanssimiehiä tuolla etelän maissa, vanhemmat naiset maksaa sulle kaikkea kivaa, maksaa ruoat ja ostaa lahjoja. Tanssitat ja pidät vähä aikaa hyvänä. Lämpöä riittää, beibi!

Tossa olis bisnesideaa! Mieti mikä myyntivaltti olis olla ainoa kalmanvalkoinen puolikalju suomalainen karhu niiden limasten kynäniska-kikkoloiden joukossa

Me voidaan äänestää sut ulos tästä ketjusta jos ei tuu juttuja. Siihen ei ole sitten sullakaan (koukku)nokkas koputtamista.

Koukkunokka. Kiitti vaan, pientä nenä issueta ollu jo vuosia ja sit alkaa tuntemattomat nettimörötki huuteleen :itku:

Tossa olis bisnesideaa! Mieti mikä myyntivaltti olis olla ainoa kalmanvalkoinen puolikalju suomalainen karhu niiden limasten kynäniska-kikkoloiden joukossa

No nii! Aattele miten eksoottinen sä olisit!!! Ja säästäisit hiustenhoitokuluissa huimasti verrattuna niihin öljytukkakikkoloihin.

Viikon paskin duuni_homma tehty, nyt voikin lasketella kohti viikonloppua puurtamalla samaa vanhaa.

Tänään välipäivä sali_hommista, sensijaan meen reenaan jalat sählyreeneihin!

Koukkunokka. Kiitti vaan, pientä nenä issueta ollu jo vuosia ja sit alkaa tuntemattomat nettimörötki huuteleen :itku:
Tuskinpa syystä, lähes kaikilla naisilla on nenä issue.

Ja vaikka oliskin, täältä saa pukeutumisvinkit niin ettei kukaa kiinnitä nenuun huomiota.:)

Voileipätauko!

Tuskinpa syystä, lähes kaikilla naisilla on nenä issue.

Ja vaikka oliskin, täältä saa pukeutumisvinkit niin ettei kukaa kiinnitä nenuun huomiota.:)

Voileipätauko!

Väliaika, kahvia ja pullaa! :)

No jaa, toisinaan tämä nokka tosiaan näyttää ihan linnunnokalta, mutta kyllä se tässä muokkaantuu kun viikon sisään taas saanut nenuparka niin paljon runtua, etten varmasti kohta itekään tunnista sitä omakseni.

Ja kyllä, aina voi laittaa vaikka niin julmetun näköisen vyön, ettei kukaan huomaa katsoa naamaan päinkään!

Back
Ylös Bottom