MUUT Parhaat MMORPG/RPG mobiilipelit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsiga
  • Aloitettu Aloitettu
Olen kiinnostunut löytämään hyviä/hyvän MMO/MMORPG/RPG pelin/pelejä mobiilille, mieluiten Android-pohjalle. Olen selaillut Google Play Kaupan antimia, mutta moni näyttää tahi vaikuttaa samalta. Kertokaa te pakkilaiset mielipiteenne :)

Ainakin joskus oli semmonen peli kun Pocket Legends. En tiedä, onko vielä pystyssä mutta muutama vuosi sitten kun pelasin oli hyvä mobiili mmorpg.

Ainakin joskus oli semmonen peli kun Pocket Legends. En tiedä, onko vielä pystyssä mutta muutama vuosi sitten kun pelasin oli hyvä mobiili mmorpg.

Juu, kokeilin PL ja varmasti ihan hyvä jos tykkää kyseisistä peleistä. Itselleni siinä ei vaan kauheasti ollut haastetta kun samaa monsujen mättöä ja parin napin painamista.

^Kuinka pitkälle pelasit? Ite muistelen, kun "end gameen" pääsi, niin todella vaikeita bosseja oli. Alussa tietysti todella helppoa.

Silloin kun itse pelasin oli max. lvl 56:). En tiedä, onko sitten ton jälkeen kuinka paljon helpommaksi mennyt.

Onhan tuo vissiin aika laajasti helpottunut kun nykyään kun pelaa huomaa että max lvl 76 "hengailee" aika laajasti ympäri peliä. Ja ilmeisesti parin päivän 24/7 tahkoamisella saavuttaa jo level 40-50 suhteellisen helposti :D

Darksiders :rock: terveisin: Vulgrim

Back
Ylös Bottom