Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mieleni on vihreä. Se asuu mun makuuhuoneessa. Koska en jaksa laittaa sitä juuri koskaan siivouskaappiin. Sitäpaitsi kynnys imuroinnin alottamiseen on hyvin vähän matalampi, ku se on jo valmiiksi letku pitkällä valmiina odottamassa. Ei tarvisi ku kytkeä töpseli rasiaan ja painaa nappulaa ja tarttua varresta kiinni.

Pakko säätää näytönsäästäjän viivettä pidemmäksi kun aina on ruutu mustana.

Oon kerran elämässäni käynyt Vantaalla. Hoidin bisnekset ja äkkiä takas.
Terkut Espoosta:cool:

Retina-man raportoi: Vantaa tuntui liian rajulta paikalta latinohenkiselle bodypumpheterolle. Minä sain semmoistakin mitä en halunnut. Siirryin Helsingin puolelle, lymyilen Malmilla.

Johan on päivälle ollut tapahtumaa, muutaman kuukauden työttömyyden jälkeen alkoi tänään koulu ja sain töitäkin tänä samaisena päivänä.

[video=vimeo;84210204]http://vimeo.com/84210204[/video]

Itse asun ainoan oikean Vantaan eli etelän pahimmassa slummissa, terveisiä kaupungin vuokra-asunnosta!

Meillä on kyllä täällä idässä paljon enemmän näitä slummeja, hirveen paljon mukavampi paikka.

Back
Ylös Bottom