Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jesus tapdancing Christ, mikä väsymys! Holy shiiiiiiiiiit. Oikeesti ois saanu tänään nukkuu ihan sikapitkään ku työt olis alkanu vasta kymmeneltä, mutta kaiken maailman erikoisaamut pilaa mun elämän. Kraah!

Huomenta.

Väsyttää helvetisti joo. Illalla taisi uni tulla heti kun silmät sulki ja aamulla herätessä tuntui kuin ei olisi nukkunut tuntiakaan. Onneksi tältä viikolta enää kaksi arkiaamuherätystä jäljelllä. Jaksaa, jaksaa! Melkein.

Huomenta.

Täysin sama juttu kuin IMPillä. Nukahdin aivan välittömästi ja nukuin aivan katkeamatta herätykseen asti. Nyt väsyttää niin perkeleesti. Kunhan tästä ulos pääsee, niin virkistyy kun -16°C ulkoilma iskee kasvoille.

Ei siitä mitään virkisty. Naama vaan paleltuu ja nenä alkaa vuotaa vettä. Onneksi itse pääsi lämpimään autoon aamusta. Harmikseni työpaikan päässä oli autohallipaikat jo varattu, joten iltapäivällä joutuu lähtemään liikenteeseen kylmällä autolla. Höh.

Hyvää ruokahalua ;)
China Meat Scandal: Rat Meat Served as Mutton in Shanghai?s Famous Hotpot - International Business Times

Jostain luin aikanaan että sellaset ~1000 ihmistä olis asian tiimoilta vangittu, eli tuo rinki ollu aika iso ja useassa ravintolassa.

Itsehän olen rottaa kyllä syönyt ihan tietäenkin mitä se on.

Jeah. Entiä mihin paikkaan ollaan menossa, mutta ihan johki täällä Kunshanissa. Samahan se on mitä syö, jos ei kysy mitä syö :D

Jeah. Entiä mihin paikkaan ollaan menossa, mutta ihan johki täällä Kunshanissa. Samahan se on mitä syö, jos ei kysy mitä syö :D

Kiinassa ei varmaan ole yhtään ruokalajia johon ei ole joskus jossain päin liittynyt jonkinmoista skandaalia että siinä mielessä jos lähtis karsimaan ruokia pois niin pian jäis nälkäkin :)

Kunhan maistuu hyvälle niin antaa mennä ääntä kohti, niin minäkin olen tehnyt. Toki on joutunu niitä ihmeellisyyksiäkin maisteleen kun paikalliset tuputtaa kokeilemaan, mutta maistettuaan on helpompi kieltäytyä jos ei maistu.

Huppari kiristää kainaloista ja yritin äsken tunkee -16 asteen pakkasessa auton lämppärin johtoo väärinpäin reikään n. 64 sekuntia. Vitutti ja teki mieli juoda itsensä hengiltä. Tyäpaikan kahviautomaatin kahvilla sekin onnistunee. Onneks on keskiviikko.

Ei väsytä! Vaikka menin vasta 21:58 nukkumaan.

2006-suzuki-GSX-R600-Kerri%u00252BKasem-wallpaper-gallery-pictures-poster-beautiful-sexy-cool...webp

Täytyy tunnustaa, että mä en tunnista tuosta kuvasta onko tuo 600 vai 750. Arvaan 750. Etuvalon perusteella.

e. Oho, sehän lukiki tiedostonnimes.

No mä stalkkasin kuvan nimestä että 600. Mulla on toki mopo, eli 750.

Edit. Ja juu, 600 ja 750 on ulkosesti identtiset, 1000 jo erottaa. Mutta /mopotalk. Moar titties!

Huomenta! Taas on sellane fiilis, että ensimmäinen yhdenkin poikittaisen sanan sanoja saa pataan niin että luovan muotoilun palkintokriteerit täyttyy.

Ei saisi olla noin akressiivinen.

Suosittelen lämpimästi kaikkia käyttämään riittävästi kauniita unia niin ei ole paha mieli.

Back
Ylös Bottom