Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"ISIC members are seven of the major European coffee companies: illycaffè, Mondelez International, Lavazza, Nestlé, Paulig, DE Master Blenders 1753 and Tchibo."
Tämän tutkimuksen tulosten lukemisen jälkeen mulle jää edelleen kauhea jano kahvin jälkeen, en tule muuttamaan ainakaan omaa "kuppi kahvia-puolitoista vettä" käytäntöä, eli juon hetken päästä kahvin jälkeen reilun vesilasin ehkä kaksikin
Kyllä on ihan totta. Ja huomattavasti voimakkaampi diureetti kahvi kuin mitä kofeiini itsessään. Itse oon herkkä diureeteille, niin tuo kahvin säännöllinen juonti 2-3kg alempana painoa piti kuivumisesta johtuen, mitä jos on ilman kahvia. Sen takia oon vuosia ollut kofutablettien varassa, jotka ei kuivata niin pahoin. Oli sillä voimien kehitykseenkin vaikutusta, kun kahvin jätti pois. Ei päässyt pöhöttymään kunnolla missään vaiheessa, jos kahvia joi useemman kupin päivässä.
Nämä omakohtasia kokemuksia, eli kyllä se minun tapauksessa ainakin selkeesti poistaa nestettä.
Piristävä vaikutuski on ns terävämpi tabletti muodossa omien kokemusten mukaan.