Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin Miken ja Wileniuksen eilen. Kysäsin asiasta ja aika paha juttu.mitä tapahtui meijerin alakerran water closetissa ?![]()
Tuskin kertovat julkisuuteen.Olisko joulut sun muut syynä.miten kestää noinkin kauan, että tulee tulokset. Vaikka kuinka laajat ottaisi niin ei niissä ainakaan yksityisen kautta pitäisi noin kauaa kestää.. nimim kokemusta on
Ei ole onneksi.Onko saliuran aikana sattunut mitään kummempia loukkaantumisia rintavamman lisäksi?
Näin Miken ja Wileniuksen eilen. Kysäsin asiasta ja aika paha juttu.Tuskin kertovat julkisuuteen.
Sori, oon NIIN kiltti ja en paljasta.Jos oot kiltti nii pistä mulle yv:nä mitä sieelä tapahtu. :(
En ole kerennyt.Onko Burger Kingin korkkaaminen jäänyt, vai oonko missannu jotain?
Olis kiva piirtää, mut en vain osaa.Sori, oon NIIN kiltti ja en paljasta.
Mutta kysytän nyt Mikeltäkin. Oletko ajatellut työskennellä tai harrastaa muita taiteen aloja, kuin valokuvausta?
Kotipohjan Pekka: Natu or not? :D
Mike, viittisitkö antaa muutaman vinkin pakaroiden reenii? Tuntuu aina, että präsisssä (oli jalat miten tahansa) ja kyykyssä etureiskoista loppuu enut ennen aikojaan, vaikka pakaroissa vasta alkaa veri kiertämään.
Siis mitä?
Ota levee sumoasento ja kyykkää. Näin saat pakarat ja takareiskat aktivoitumaan paremmin.
Siis mitä?
Tympäseekö joka päiväiset kysymykset "millon wlog, gymlog, podcast, foodcorner yms."
PS. Millon gymlog?
Mä ainakin saan syövän noista sun kysymyksistä ja perseennuolemisista.