Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nii, se on työaikaviihdettä. Ei sitä pyhinä harrasteta.

Hölmööhän se onkin ilmatteeks kirjotella tänne.

Minä en pidä pyhistä.. Enkä horoista, anteeksi Mailiksesta, eikun siis horoista..

Olipa paska sää ajaa, tai tarpeeks paska sää mulle ei tarvi olla ku pimeetä ja sumua sielä täälä. Onneks en oo ammattikuski ottaisin loparit ennen ku alottaisin, eikä ne mua kyllä varmaa huolis kuskiks :D

Seuraava kysymys aiheuttaa maksimaalista ärsytystä: Ketä se edes on? Kuvien perusteella joku poppari, joka vilauttelee lavalla ja kuolaa lattialle.:wtf:

Siinä vitsejä tylsyyttään tietokoneen ääressä jumittaville

Jimmy Carr on loistava kyllä :D Tuo Frankie Boyle on uusi tuttavuus ja aika hauska myös :D Tuolla ekalla videolla n.7min kohdalla on ehkä härskein vitsi mitä olen ikinä kuullut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aikustusit sinäki iso mies.

En koskaan. Siinä vaiheessa, kun huomaan olevani aikuinen ja pönöttäväni niska jäykkänä kertomassa poliittisesti korrekteja aikuisten juttuja vapaa-ajalla, niin huippukallis BMW X6 -katumaasturini suistuu toistaiseksi tuntemattomasta syystä kallioleikkaukseen. Silloin kaikki toivo on menetetty. Yläastetason jutut pitää edes jotenkuten mielen virkeänä.

Jimmy Carr on loistava kyllä :D Tuo Frankie Boyle on uusi tuttavuus ja aika hauska myös :D Tuolla ekalla videolla n.7min kohdalla on ehkä härskein vitsi mitä olen ikinä kuullut.

Meinasinkin sanoa, että melkoista Carr- ja Boyle-showta nuo pätkät :D. Tällä viikolla telkkarista tullut Roseanne-roast herätti hävyttömän huumorin tajuni henkiin ja surffaillessa tuli tuo kokoelma vastaan.

Lähinnä meinasin tuota Mileytä, ihme vouhotusta.

En minäkää aikuiseksi halua kasvaa ja sen kyllä huomaa. :D

Minusta tuntuu, että minä alan päästä yli Meganista. Olga on ja pysyy mutta Megan taitaa pian korvautua Mailiksella.

1de8e7e2_NicolasCageLaugh.gif

Olipas tosiaan leffateatteri tänään täynnä. Moni jäi ilman lippuja, kun oli näytökset loppuunmyytyjä. Onneksi me tajuttiin varata liput etukäteen. Ja pakko vielä sanoa, että olipahan hyvä pätkä tuo Legendat Kehässä (The Grudge Match) :thumbs:

Ei kansainväliset bisnismiehet junalla ajele.

Back
Ylös Bottom