MĂ–YKKYNEN
VIP
Aika unelmalta vaikuttaa tuo Vilposen sali Vaasassa. Taljoissakin n. 250kg:n pakat.
KuntoSali | Wasa Gym House
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin. Paikassa nimeltä Merikaarto (Vähäkyrö?) olisi tällainen uusi talo ja viimeisen päälle rauhallisella paikalla. 22km näyttäisi olevan Runsoriin eli ei paha. Menee sen verran kauaksi keskustasta, että hintakin tippuu huomattavasti. Onko sulla tai jollain käryä tuosta alueesta yleisesti ottaen?
Aika unelmalta vaikuttaa tuo Vilposen sali Vaasassa. Taljoissakin n. 250kg:n pakat.
Kyykky jäi pohjaan ja tangon tiputtaminen meni ihan vituiksi. Selästä nahka rullalla. Kivasti hiki kirveli lopputreenin ajan. Huoh. Vituttaa olla niin heikko paska. Perseestä saatana. Vittu.
Vähäkyrö-Vaasa tie on loistava ainakin mopoiluaharrastavalle, kuten koko kyröjoen ranta muutenkin. Kannattaa salia miettiessä kattoa myös Palosaaren WSC. Tilaa on niin paljon, että ruuhkat ei juuri koskaan vaivaa.
Hyvä sali on kyllä, mutta vähä liian ruuhkainen arkisin.
Jaa MÖYKKYNEN Vaasaan muuttamassa, pitää käydä vetämässä kimppatreenit joskus:D
Kannattaa saleista tsekata myös Wasa Sports Club, itse olen treenannut tuola 7 vuotta. Tilaa ainaki pirusti, laitteet ihan hyvät(taljoissa myös yli 200 pakat) ja paljo hyviä minkkejä tuola;)
Osta MÖYKKYNEN koko kerrostalo tai kolme päällekkäistä kerrosta niin saa olla rauhassa. Loput asunnosta sitten naisten majoitukseen eli eräänlainen minkkitarha.
Kokeile ensi kerralla pudottamista. Toimii paremmin tangon kanssa.
No ei saa lyödä lyötyä. Tuommoisia sattuu ja heikko sitä on kuiteskin omasta mielestään aina :(
Niin mähän tosiaa kirjoitin tuossa että se tiputtaminen meni vituiks ;) oon tiputtanu tangon monesti ihan onnistuneesti, enkä pysty tajuamaan miten mä tolleen sohlasin. Ja heikkohan minä olen, se pohjaan jääminen tuli ihan yllärinä, kyllä sieltä olisi pitänyt ylös päästä. Noh, huomenna lenkille ja ensi viikolla pääsee taas nujuamaankin.
No perkele. Pakko kai sen sitten voi tiputtaa. Olen elänyt siinä uskossa, että tiputtamisella ja pudottamisella on sama ero kuin tippumisella ja putoamisella. Varmaan jotain peruskoulun äidinkielenopettajien jäyniä oppilaille :D
Pitäisi itsekin lähteä lenkkareissa lyllertämään huomenna. Saa nähdä selviääkö tälläkin kertaa ilman ylimääräisiä kipuja ja tuskia koko matkan. Se vasta olisikin, jos joskus tulisi vastaan se päivä että todella nauttisi juoksemisesta.
Edit. Näkisin, että foorumilla on tarve omalle Mailisaurus-ketjulle.

Minä haluaisin uuden sohvan. Musta tuntuu siltä, että tämä mun pesänrakennusvietti on aika kova. Onneksi ei tarvitse kärsiä vauvakuumeista tai mistää semmosista, tää sisustaminen on kyllä paljon kivempaa.
Tuollainen musta nahkasohva on ajaton ja elegantti.
No niin. Paikassa nimeltä Merikaarto (Vähäkyrö?) olisi tällainen uusi talo ja viimeisen päälle rauhallisella paikalla. 22km näyttäisi olevan Runsoriin eli ei paha. Menee sen verran kauaksi keskustasta, että hintakin tippuu huomattavasti. Onko sulla tai jollain käryä tuosta alueesta yleisesti ottaen?
![]()
Horoja ja taloja.. Minulla on ikävä Heatseekeria ja JohnyVa, moottoripyöriä, kauniita naisia ja Vesaa.