Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kunhan ei Itä-Vantaalle eksy ni tää on todella jees!

:wtf:

Mä tsekkailen tässä paella reseptejä, aion loihtia itselleni paella illallisen joku ilta. Sitten esitän vaikeasti tavoiteltavaa ja arvoituksellista ja arvoitukseksi jääkin annanko itseni koskea omaan heppiini loppuillasta.

Awwww :haart:

Eiku vuoden -05 levystä.

Jos nyt tarkkaa päivämäärää hait niin 2.3.2005. :P Muistelin, että kuulin sitä joskus Radiomafian Metalliliitossa ekan kerran. Sillon ku vielä tekivät jotain ihan paskaa englanninkielistä rokkia. Olivat silloin haastattelussakin siellä. Ja minä olin siivoamassa hallia silloin. Enkä tiedä miten tuonkin hetken muistan.

Siikkerille samat 10/10 vuoden ekasta. Aika helmi ja bemu jonka ottaisin oikein mielelläni.

On kyllä makea peli, mutta oon ottanu pari kertaa ns kylmät tyypit tommosesta ja se on niin pieni etten saa itteäni oikein mitenkään väänneltyä hyvään ajoasentoon.
Weakille varmaan just hyvä.

e: Eivittu, miten nykyajan nuoriso vielä muistaa Radiomafian:lol2:

Mä kuuntelin aina viikonloppuöisin Norppaa, niin ja Jusuplussa tuli perjantai tai lauantai-iltaisin. Ja joskus vahingossa Koe-eläinpuiston juttuja häpykarvojen letityksestä. Jäi aika paljon traumoja.

e: Eivittu, miten nykyajan nuoriso vielä muistaa Radiomafian:lol2:

No helposti, eihän siitä nyt montaa vuotta vielä ole kun se vaihtui!
Korson räkkärimarket(?) ja Pietarinkadun Oilers oli aina lauantain kohokohdat kun käytiin perheen kanssa kaupungilla. Autossa oli kiva kuunnella.

Korson räkkärimarket(?) ja Pietarinkadun Oilers oli aina lauantain kohokohdat kun käytiin perheen kanssa kaupungilla. Autossa oli kiva kuunnella.

Joo! Kulhon Tarja oli kyllä yks parhaimmista hahmoista. Samoin Leilaa ja Annukkaakin tuli kuunneltua aika paljon.

Mä muistan että metsätöitä tehdessä ulmanen ja roiha oli laadukkain ohjelma. Se tuli aamupäivällä. Iltapäivän ohjelmistosta ei oo mitää muistikuvaa. Ei tainnu olla laatua se.

Ylex aloitti 2003, eli onhan siitä muutama vuosi jo:D Satuin olemaan aloituspäivänä töissä ja edelleen muistan mikä oli uudella kanavalla soitettu eka piisi.

vokot: Ylex:än puolelle oli joskus kovin iltapäiväohjelma ikinä, kun Olli ja Tuomas oli sitä vetämässä. Voitin muutamat palkinnotkin kun tuli soiteltua niiden pitämiin kilpailuihin.
Palkintojen mukana tuli aina helvetisti kortsuja:lol2: Jotain kesäkumeja joita jakelivat ympäri kyliä. Niitä kai jaellaan edelleen...

Jos joku löytäis mulle sen yhden VHS:n mis on Kreivi Duckula ni voi tsiisus mä kusisin hunajaa.

Perhana ku muistit vois melkee kaivaa vhs soittimen esiin ja ettiä toi vhs, saispa jotenki koneelle upittua mut ei oo mitää sellasta tsydeemii, aivan paras animaatio mitä lapsuus ajoilta muistan :D

Leila ja Annukka! Juuso ja Peltsi! Ne on jäänyt eniten mieleen. RadioMafiaa tuli kuunneltua koko nuoruus.

Ylex aloitti 2003, eli onhan siitä muutama vuosi jo:D Satuin olemaan aloituspäivänä töissä ja edelleen muistan mikä oli uudella kanavalla soitettu eka piisi.

Ha, nyt muistui mieleeni kun joskus radiosta soitettiin ja haastateltiin mua. :D

Uih, Bomfunkkareita! :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kuuntelin aina viikonloppuöisin Norppaa, niin ja Jusuplussa tuli perjantai tai lauantai-iltaisin. Ja joskus vahingossa Koe-eläinpuiston juttuja häpykarvojen letityksestä. Jäi aika paljon traumoja.

Oikeesti tykkäsit kuitenkin, jos haluttaa niin tuolta löytyy KEPpiä: Koe-eläinpuisto

Omat KEP/Gösta aiheiset traumat syntyivät tänään ja ihan sattumalta kun eksyin lukemaan tuota Karhuksi ketjua. Karvanaama muistuttaa häiritsevän paljon Göstaa, onneksi noissa jaloissa ei kuitenkaan ole mitään HKL:n sinisiä kulmahousuja saatikka Halosen Antsan hiihtotrikoita.

3XRdr.jpg

Back
Ylös Bottom