Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heräsimpä aikasin tänään jotenkin pirteä ja hyvä fiiliskin vaikka nukahdin joskus kahden aikoihin, että siihen nähden. No hyvä se on jo alkaa totutella arkea varten. :)

Taisin sittenki nukkuu liian vähän, ainakin näin päivän mittaan pistäny väsyttämää, taidan ottaa tirsat ennenku lähen tänää yhtää minnekkään.

No en oo Unabomber enkä trendikkäästi temperamenttinen kilipää. Lievään melankoliaan ja eristäytyneisyyteen taipuvainen semipessimistisrealistinen tollo kylläkin.

Itsehän olen positiivisrealistinen, hivenen käytännöllisyyttä kohti hapuileva, omaa rauhaa hetkittäin kaipaava ja henkisesti laiskanpulskea haaveilija :)

Alkoipa kuulostamaan huonolta treffi-ilmolta, eli täältä tähän.

Itsehän olen positiivisrealistinen, hivenen käytännöllisyyttä kohti hapuileva, omaa rauhaa hetkittäin kaipaava ja henkisesti laiskanpulskea haaveilija :)

Alkoipa kuulostamaan huonolta treffi-ilmolta, eli täältä tähän.

No joo, siihen suuntaan alkaa kaatua että lopetetaan heti tähän kun vielä ehtii :D

Kaipa sitä voisi piipahtaa siellä veljen tykönä illalla, sen emäntä on melekonen tappaus, en oo kertaakaan selevinny talosta ulos iliman että ois veet silimissä rätkätetty. Son hieno ihiminen se.

Pari kaveria. Toine valittaa, että ei oo rahaa, mutta silti haluaa mennä baariin. Toinen ei vaan halua mennä sinne mökille, koska kuulemma kaikki ois sammunu/nukkumassa ennen ku vuos vaihtuu.. Me muut sitte kärsitään näistä ja vitutus on sanoinkuvaamaton.

I can feel you, bro. Aika tuttu tunne vuosien varrelta, kun olen yrittänyt houkutella porukkaa esim. laivalle tai mökille, niin yhtäkkiä ilmoitetaan ettei kiinnostakaan.

Vihdoinkin ihmiset saa laillisesti paukuttaa pommejaan, mutta samalta se kuulosti muutama tunti sittenkin. :D No onneksi voi kuunnella kuulokkeista musiikkia niin ei häiritse... Yöllä pitää kaupungin ilotulitukset katsoa ihan omasta ikkunasta. :)

Back
Ylös Bottom