Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tää erikoista: olin kylässä sukulaisten luona ja ne suu auki kyttäs kun mä lappasin lautasen täyteen useaan otteeseen, lopuksi lykkäsivät mulle kokonaisen käpykakun mukaan ja sanoivat et syö sää tää, kun sulle näyttää ruoka maistuvan. Menin sit ja söin koko penteleen kakun :itku: eikä se edes ollut hyvää!

No mikä nyt?!

Spermaa kurkussa ja pillussa verta, yäks! Ei muuten mitään mutta samassa lauseessa niin yäks!:joulu1:

Millähän ihmeellä saisi tän fiiliksen pysymään mielessä pidempään kuin muutaman päivän taas? Tuli tajuttua että mä oon varmasti yksi onnekkaimmista ihmisistä maan päällä :)

Sama, kun poljin salilta kotiin niin ajettelin että jos nyt tulisi lähtö niin onnellisena kuolisin:joulu6:

Spermaa kurkussa ja pillussa verta, yäks! Ei muuten mitään mutta samassa lauseessa niin yäks!:joulu1:

Oot ihan pihalla. Mörön spermaa on mulla tuolla tuulitunnelissa ja sieltä sitä vertakin tuli. Onneksi Cele ymmärsi miten homma meni. Kurkusta ja pillusta ole ollut puhe mulla ollenkaan. Muut täällä on taas panetusketjun sijaan tulleet offtopicciin heruttamaan.

Oot ihan pihalla. Mörön spermaa on mulla tuolla tuulitunnelissa ja sieltä sitä vertakin tuli. Onneksi Cele ymmärsi miten homma meni. Kurkusta ja pillusta ole ollut puhe mulla ollenkaan. Muut täällä on taas panetusketjun sijaan tulleet offtopicciin heruttamaan.

Syöminen ja paneminen, siinä on koko joulun tekeminen!

Tosin itsehän olen töissä.

Ja ne, jotka ei pane, ylensyövät. Kuten elsu (?) ^^

Kai se mättäminen on joku sijaistoiminto oikeastikin. :o

Niin olinkin:D Hämäs vaan kun puhuit keskenmenosta ja enhän mä nyt voinut tietää onko sitä spermaa kurkussa vai nenässä.

niin ne lentääkin ,mut on ne silti kivoja. Eikös muka ole kiva ylläri, kun toinen tulee kotiin, niin muija onkin pukeutunut oikein seksikkäästi- vai onko parempi ootella alasti hiukset sekaisin?

Aivan sama kunhan on ruoka pöydässä. :D

Just hyviä nää joulun pyhät ku ei tarvi tehdä mitään. Ainoo vaan et tähän jouluun osu just toi oma muutto ja muuttamien on ihan pyllystä.
Nyt lähen nukkuu mun pistoolin kaa..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom