Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikki isovanhemmat ovat kuolleet. Viimeisenä menneen kohdalla kaduttaa, etten ollut tarpeeksi yhteyksissä hänen ollessaan elossa. Siksi yritän välttää samaa virhettä vanhempieni kanssa. Toinen on jo niin sairas että välillä pelottaa.

Muistakaa läheisenne, kun vielä voitte.

Koko päivän kun syö, edes koira ei enää jaksa tulla joka kerta vinkuu osaansa. :)

Tässähän tää päivä menee konetta korjatessa... mua kyllä muistutettiin kovalevyn eheyttämisestä jne mutta teinkö asialle mitään? No en tietenkään! Nyt katotaan onko jotain pelastettavissa. Kuvat ja gradu on kyllä tallessa onneksi. Mutta meneehän tää tässä.

Kairan joulu vaikuttaa olevan koettelemuksia täynnä. Täti on toisaalta iloinen, että mörön sperma on runsaasti liikenteessä, se vois tietää vaikka kaksosia :haart:

Kairan joulu vaikuttaa olevan koettelemuksia täynnä. Täti on toisaalta iloinen, että mörön sperma on runsaasti liikenteessä, se vois tietää vaikka kaksosia :haart:

No eilen ei edes se 5,5mm kuusiokoloavain ollut tarpeeksi pitkä siihen kaverin .223-leluun. Ammumme huomenissa siis alkuperäislaukaisulla, joka on vähän huono kun lähdetään testaamaan tarkkuutta, mutta samapa tuo. Saa sitten lopuksi pudottaa lippaallisen tavaraa tauluun niinku ihan täyzii. Mulla on vähä erilaiset tapsantanssit.

Tää mörönspermailu on nyt vähä asettunu eilisen verenvuodatuksen jälkeen, tais tulla keskenmeno!

Tässähän perkele alkaa olemaan niin hyvin syönyt, että kohta kun meen tekee lattiapenaa, niin voin ladata niin paljon painoa, että menen lattiasta läpi punnerrusvaiheessa!

1288636059235.jpg

Minulla nyt tuo ilme.

No eilen ei edes se 5,5mm kuusiokoloavain ollut tarpeeksi pitkä siihen kaverin .223-leluun. Ammumme huomenissa siis alkuperäislaukaisulla, joka on vähän huono kun lähdetään testaamaan tarkkuutta, mutta samapa tuo. Saa sitten lopuksi pudottaa lippaallisen tavaraa tauluun niinku ihan täyzii. Mulla on vähä erilaiset tapsantanssit.

Tää mörönspermailu on nyt vähä asettunu eilisen verenvuodatuksen jälkeen, tais tulla keskenmeno!

:itku: Pitääpä lähteä hukuttamaan murheet viinilasiin.

Mummolasta kotiuduttu, ei muuta kuin vesisateessa fillarilla salille vittu joo.

Mitä luulette, kannattaako perjantaina suunnata shoppailemaan vaatteita yms heti aamusta?

Ei kannata, tulet törmäämään hämmentyneeseen henkilökuntaan jotka rustaavat ale lappuja.

Nainen! nyt siisti suusi.

Millähän ihmeellä saisi tän fiiliksen pysymään mielessä pidempään kuin muutaman päivän taas? Tuli tajuttua että mä oon varmasti yksi onnekkaimmista ihmisistä maan päällä :)

Millähän ihmeellä saisi tän fiiliksen pysymään mielessä pidempään kuin muutaman päivän taas? Tuli tajuttua että mä oon varmasti yksi onnekkaimmista ihmisistä maan päällä :)
Kannattaa varmaan ainakin pysyä poissa tuolta parisuhdepuolen ketjuista... :D

päikkäreistä ei oikeen tullu mitään, sain syötyä ja laitoin saunan päälle :)

saunaa ennen pitäis mennä tonne vesisateeseen käyttää koiraa lenkillä.

Back
Ylös Bottom