Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon kyllä sitä mieltä että Santsin pitäis olla tosssa helvetin protein pudding mainoksessa. Jotain tasoa perkele. Örgh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puoliso nukkumassa, telkussa Seagal, kädessä glögi lantrattuna votkalla, mie humalan kaltaises eka kertaa sitten kesäfestarien ja lomaa edessä. Elämä on persikkaista.

Lauantai meni Fallout 2:sen ja oluen parissa. Nyt rupeaa kisaväsymys iskemään.

Counterfeith on kyl hyvä. Sano terveisiä Tipille. Nähny pakkiksella aikoihin. Hän oli kyl ihana eukko!

...

Moni vanha hyvä naama lähtenyt vetämään. Kimsson, Japko, Byrdis, Fhjyhrer, Raputori jne....
Mutta hei! Onneksi meillä on uusia kauniita naamoja. Elsu on nimittäin niin hot että huhhuh.

Olipa vitun infantiilia paskaa tuo Teeman psykepläjäys. Näin siin käy ku skidit ei saa oikeita turvallisia huumeita, vaan vetävät yskänlääkeitä.

Ymmärsin että ootte Tipin kanssa ihan real life frendejä, ni siks sanoin... Ainaki uhkalit mua joskus ku kiusasin Tipiä. Hehe... Voi niitä aikoja... Mahottoman kaunis nainen! :)

Back
Ylös Bottom