Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syön Fazerin suklaata, mitä ei saa vielä edes kaupasta!

Niinpä niin, "Fazerin suklaata", jota ei saa kaupasta. Helvetin pervo!

3466490-neutral-if-you-know-what-i-mean-l.png

Huomenta.

En millään usko, että tänään on perjantai. Minulla on ollut tällä viikolla 4 kappaletta tiistaita tai keskiviikkoja. Vielä vähemmän on asennoitunut siihen, että tämä saattaa olla viimeinen työpäivä viikkoon.

Huomenta.

En millään usko, että tänään on perjantai. Minulla on ollut tällä viikolla 4 kappaletta tiistaita tai keskiviikkoja. Vielä vähemmän on asennoitunut siihen, että tämä saattaa olla viimeinen työpäivä viikkoon.

Helvetin hienoa, että on perjantai. Olen myös asennoitunut täysillä siihen, ettei ainakaan tämän vuoden puolella tarvitse enää töihin tulla.

Pakko käyttää tätä :dance:

Vielä tää päivä ja osa huomistakin duunia. Ensi viikolla vain kaksi päivää, mutta harmittavasti viikon alussa ja lopussa. :evil: :lol2:

Ei helvetti sentään. Nyt on jo 20.12. ja ulkona sataa vettä. Onneksi parin päivän päästä alkaa päivä pitenemään, niin pikkusen edes tulee kirkkautta lisää.

^^Ei. Joulu on vasta ens viikolla. Ei tällä viikkolla vielä kannata murehtia ensviikon asioista.

Mitä ajattelit elämänkumppanisllesi, Larssille, ostaa joululahjaksi?

Vähän kahen vaiheilla, se on vähän semmonen että ei aina ota oikein selvää. Olisko joku kiva huopajutska, joku tuubitoppi? Vietämme yhdessä raittiin joulun täysin selvinpäin.

- - - Updated - - -

Mä toivon että se antaa mulle jotain moottoripyöräilyyn liittyvää.

Back
Ylös Bottom