Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Autoilin eilen kotipuolessa pikaisessa autorempassa. Oli taasen oma hommansa siinä saunan päälle täysikuuta katsottuaan ja hiljaisuutta kuunneltuaan kasata ittensä ja ajella takasi tänne lentokentän viereen betonibunkkeriin nukkumaan. No, katellaan Femmalta Tanskalaista maajussia ja jatketaan itsepetosta...

Äh. Ärsyttää. Kaikki. Tai lähinnä elämä. Voisko jo olla sunnuntai niin oisin kotikotona? Rauha ja hiljaisuus eikä muuta maailmaa oiskaan. Raaah.

Joo, kyl alan olee kypsä kinkku joululomalle ja mummon sohvalle. :D Työt kiinnostaa ihan kamalasti just nyt. Sinne kotiin tosin 23.12., ensin viikonlopun viettoon Ouluun, mikä on kyl myöskin ihanaa ku en oo käynyt 1,5 vuoteen siellä tätiä ja serkkuja morjestaa. Tiedossa kuoliaaksi tylsistymistä telkkaria vahatessa ja lukiessa mutta juuri sitä nyt kaivataankin. En oo myöskään ikinä ollut jouluna baarissa, joten tuskin tänäkään vuonna sorrun tapanintansseihin Kiepissä.

Kotona Hkissä voi sitten taas olla niin aktiivinen ku huvittaa. :)

Spotifykin on nyt kyllästynyt mun kikkelimusiikkeihin. Suositteli tätä, eikä kyllä ihan turhaan. :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, kyl alan olee kypsä kinkku joululomalle ja mummon sohvalle. :D Työt kiinnostaa ihan kamalasti just nyt. Sinne kotiin tosin 23.12., ensin viikonlopun viettoon Ouluun, mikä on kyl myöskin ihanaa ku en oo käynyt 1,5 vuoteen siellä tätiä ja serkkuja morjestaa. Tiedossa kuoliaaksi tylsistymistä telkkaria vahatessa ja lukiessa mutta juuri sitä nyt kaivataankin. En oo myöskään ikinä ollut jouluna baarissa, joten tuskin tänäkään vuonna sorrun tapanintansseihin Kiepissä.

Kotona Hkissä voi sitten taas olla niin aktiivinen ku huvittaa. :)

Oi kyllä. Ajattelin hermostua äipän höösäykseen ja isän tyhmiin juttuihin ainakin tsiljoona kertaa ja katsoa kyllästyneesti hiihtoa ja joululeffoja niin paljon kuin töllöstä lähtee. Voisin yrittää hankkia myös makuuhaavoja sohvalla löhöilystä. Painoa lisää vähintään 2kg. Ja ei, Kieppiin en aatellu itekää eksyä :D Sitä hiljaista tekemättömyyttä mä kaipaan.

Mä raitistuin sunnuntaina niin kovalla kädellä, että en meinaa mennä tanssi enkä edes rokkeenroll ravintolaan koko viikolloppuna! Olen vain kotona, selvinpäin. Onneks mä harrastan uimista, ei tarvii ressata bodibumppelulla.

Kapinoin ja pistän pyörästä kuvan kauniin naisen takia
Evernote Camera Roll 20131219 123838.webp

Mun kaverilla on tatska jossa on rikottu kananmunan ja kruunu sen yläpuolella. Helvetin ruma. Seuraavaks on tulossa kuva vanhasta telkkarista jossa näkyy Terminator elokuva. "Arska telkkarissa".

Mä raitistuin sunnuntaina

Mäki mut perjantaina tai no oikeestaan lauantai aamuna totesin et ei vaan huvita (toistaiseks ainakaa), vaikka en ees juonu tippaakaan alkomahoolia ko. viikonloppuna :wtf:

nyt on kahden vaiheilla meenkö huomenna selvinpäin ihmisten seuraan jotka meinaa juoda. Kokemuksesta tiedän että tylsää on olla ainoo selvinpäin nii vois keksii jonku verukkeen periaatteesa on jo mut jos keksis paremman.

Back
Ylös Bottom