Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kuvaa Mike joskus joku oma treenis silleen et sul on gopro päässä kiinni :D tai laita vaikka mikalle päähän se. ei siihen 4 tyyppiä tarvitse.

tähän tyyliin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olin aikanaan Mentulan dieetillä ja aion vetää kesällä Peterin kyydissä kanssa. Katotaan sitten pystyykö natuna. Kävin muuten ottamassa täydelliset verikokeet, tulee kaikki mitä voi ottaa ja maksoi mansikoita, melkein tonnin. Testot kiinnostaa eniten. Pitäis parin viikon sisään tulla. Jos on testot matalla, joka on aika epätodennäköistä kun olo on törkeen hyvä, niin sitten lähtee setit päälle niin että soi. Sit turvotaan ihan vitusti oli dieetit päällä tai ei. Siinä käy sit dieetillä niin, että rasvat putoaa ja paino vain nousee.

Pysy nyt jumalauta natuna, suuri intressi on just siinä miten pysyt "kelkassa" kun ilman mömmöjä oot messissä, se oikeesti kannustaa, varsinkin monia nuoria. Pidä mies linjas!

Pysy nyt jumalauta natuna, suuri intressi on just siinä miten pysyt "kelkassa" kun ilman mömmöjä oot messissä, se oikeesti kannustaa, varsinkin monia nuoria. Pidä mies linjas!

Mä ainakin haluaisin nähdä Roina-Miken. kuinka isoks sitä kasvais tolla treenaamisella kun nyt jo hyvässä lihassa :)

Mun mielestä on aika vitun urpoa ruveta edes selittämään, että joo haluisin nähä roina Miken, ja myös, että jostain roinaamisesta Mike edes puhuu jengille täällä. Ukolla alkaa olemaan aika tunnettu nimi niin jos nyt vähän on järkeä päässä vaikka näyttääkin siltä, että mies on kovassa draivissa niin egon kuin treenauksen kuin kuvaustenkin kanssa. Niin pidä nyt vittu mies omana asianasi jos alat piikkiä perseeseen taas laittamaan siitä ei paljoa sulle hyötyä ole, että kerrot kuinka roina taas alkaisi uppoamaan kun mies on doping osiolla ollut vuosia oikein kunnon ''antidoping paavi''

Tässä on muutenkin ollut helvetin huvittava huomata Mikenkin egon ja asenteen muuttumista viimeisen n 8 vuoden aikana. Kun on taas alettu treenaamaan niin dopingista aletaan puhua taas vähän sillä sävyllä, että ei se nyt niin paha ole. Ja kun nyt taas treenataan niin ollaan niin punttipäissään kun voi olla... Meikäläinen on aistivinani jo nyt miehen tyylissä ilmaista itseään treenien sun muiden osalta, että ei se mike enää hetkeen natu ole ollutkaan :D Täällä pakkiksella kun näitä idiootteja on niin kiva vedättää ja vetää sitä tiettyä roolia..

Edelleen, jos testot on alhaalla, niin se hoidetaan sitten niin, että ei ole. Anabolisiin en aio koskea enää, koska ne on mielestäni vain kilpailijoille. Testosteronin vajaudesta ei soisi kenenkään kärsivän, vaikka ei edes treenaisi. Mutta mä pahoin poijaat luulen, että ne tasot on varsin hyvällä mallilla.

Ei vittu Maik, kattelin ton teiän Gravity-höpinävideon ja äijä jauhaa täyttä paskaa vaparista :D Tee nyt vähän researchia etukäteen pliis ennen kun rupeet puhumaan asioista joista ei ole tietoa. Sama kun mä tulisin pitchaamaan sulle kuinka saat otettua Lumialla paremmat studiokuvat kun millään vitun järkkäreillä..

Edelleen, jos testot on alhaalla, niin se hoidetaan sitten niin, että ei ole. Anabolisiin en aio koskea enää, koska ne on mielestäni vain kilpailijoille. Testosteronin vajaudesta ei soisi kenenkään kärsivän, vaikka ei edes treenaisi. Mutta mä pahoin poijaat luulen, että ne tasot on varsin hyvällä mallilla.

Joo kyllä olen tuossa täysin samaa mieltä, että paskoista tasoista ei suo kenenkään kärsivän sen tiedän omastakin kokemuksesta. Mutta pistää nyt vähän silmään, että selität tuollaista samaan aikaan kun edellisenä päivänä vaahtoat kuinka nyt on niin hyvä olo. Tosta saa sen käsityksen, että nyt sulla on ''God'' mode päällä, mutta jos mustaa valkoisella lukeekin jotain toista niin ''God'' mode menee saman tien pois ja alkaa teston läiskiminen ? Dont understand... Miksi hakata ulkopuolista jos se olo on niin vitun hyvä vaikka paperilla oliskin toista

Koska jos on näin hyvä olo paskoilla tasoilla, niin miten hyvin treeenit kulkisi ja olo paranisi jos olisi normitasot korvauksella. Mutta kuten sanottu, vaikea uskoa, että on tasot alhaalla kun katsoo miten kovaa pystyy treenaamaan, tatti seisoo ku haluaa ja muutenkin on hyvä olla. Niitä tasoja en aio sotkea jos hyvällä mallilla ovat. Sit mittaillaan kerran vuoteen pelkät testot ja mennään sen mukaan sitten. En juo alkoholia, en polta enää, nukun hyvin, treenaan kovaa ja syön terveellisesti, siinä on hyvä pohja tasoillekin olla kunnossa.

Mutta kandee myös muistaa, että ne tasot voi olla matalammat myös sen takia jos treenit on vitun kovia joka varmasti osittain hämää vaikka olo olisikin ok

Ihan sama, matalia tasoja en ala katselemaan. Ihminen on aina tehokkaampi testot kunnossa. IMO Kaikille yli 30 vuotiaille pitäisi lakisääteisesti tehdä täydellinen mittaus ja psyykkinen analyysi. Jos viittauksia on huonoon suuntaan, niin jokaiselle testosteronia korvaukseksi. Siinä voittaisi kaikki. Yksilö nyt vain on tehokkaampi kun on testot kunnossa, siinä tekis yritykset parempaa tulosta tehokkaammilla työntekijöillä, ihmisillä olis enemmän energiaa parisuhteessa jne.

Back
Ylös Bottom