Voisin mielelelläni lahjoittaa tyypin Mengelelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toivottavasti tuo noiden videoiden tekijä kuolee naamasyöpään viikossa. Vihaan tota mielipuolta.
Aivan vitun raivostuttavia videoita. Kertokaa joku enemmän seurannut mitä vittua tuo jätkä tekee?
Voisin mielelelläni lahjoittaa tyypin Mengelelle.

Tuo oli kieltämättä aika kummallinen video :D Joku elämäänsä kyllästynyt 609, jolla on liikaa vapaa-aikaa.
Kuvaa Mike joskus joku oma treenis silleen et sul on gopro päässä kiinni :D tai laita vaikka mikalle päähän se. ei siihen 4 tyyppiä tarvitse.
tähän tyyliin.
Toi on kysytty jo 500 miljoonaa kertaa, selaa sivuja hiukan taaksepäin niin luultavasti löydät vastauksen :DMitä elämänohjeita antaisit 18v Pikku-Mikelle?
Olin aikanaan Mentulan dieetillä ja aion vetää kesällä Peterin kyydissä kanssa. Katotaan sitten pystyykö natuna. Kävin muuten ottamassa täydelliset verikokeet, tulee kaikki mitä voi ottaa ja maksoi mansikoita, melkein tonnin. Testot kiinnostaa eniten. Pitäis parin viikon sisään tulla. Jos on testot matalla, joka on aika epätodennäköistä kun olo on törkeen hyvä, niin sitten lähtee setit päälle niin että soi. Sit turvotaan ihan vitusti oli dieetit päällä tai ei. Siinä käy sit dieetillä niin, että rasvat putoaa ja paino vain nousee.
Pysy nyt jumalauta natuna, suuri intressi on just siinä miten pysyt "kelkassa" kun ilman mömmöjä oot messissä, se oikeesti kannustaa, varsinkin monia nuoria. Pidä mies linjas!

Edelleen, jos testot on alhaalla, niin se hoidetaan sitten niin, että ei ole. Anabolisiin en aio koskea enää, koska ne on mielestäni vain kilpailijoille. Testosteronin vajaudesta ei soisi kenenkään kärsivän, vaikka ei edes treenaisi. Mutta mä pahoin poijaat luulen, että ne tasot on varsin hyvällä mallilla.