Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon saamaton urpo mitä tulee pakkaamiseen. Kyllähän se on ennenkin onnistunut paria tuntia ennen kentälle lähtöä... Eikä ne ota mua enää armeijaankaan niin en pääse harjoittelemaan organisoituneeksi pakkaajaksi.

Ajoissa pakkaamisessa on se hyvä puoli, että jää aikaa vielä niiden mahdollisesti matkasta unohtuneiden tavaroiden huomaamiselle. :D

Peittolinna, joo! Viereen vielä eläimet lämmittämään, niin talvi ei tunnu yhtään pahalta. ^_^

Laku on kotona, pitäisi ensin hakea se Helsinkiin. :(

Pierut lämmittää kans kivasti.

Pöh. Kissat on kivempia.

Pöh. Kissat on kivempia.

Tästä oon kyl samaa mieltä. :D Koirakin on hyvä vaihtoehto. Tai no, eläimet nyt yleensäkin, kunhan on joku lämmittämässä. ^_^

Ehkä paras vaihtoehto olisi kuitenkin se toinen ihminen, sellainen kunnon lämpöpatteri. Tosin sit vois jäädä gradu tekemättä...

Toisin sanoen olet se ärsyttävä lahjanantaja, jolta saa lahjaksi vain pettymyksen :( Ei ollut uutta leikkiasetta vaan pari sukkia.

Jooh, Kaira on se ilkeä pehmeiden pakettien antaja selkeästi. Ei tullut legoja tai lelutankkia, tuli villapaita tai jotain koulutarvikkeita hyi yök! (en oikeasti ole saanut koulutarvikkeita, villapaitoja kylläkin)

Tästä oon kyl samaa mieltä. :D Koirakin on hyvä vaihtoehto. Tai no, eläimet nyt yleensäkin, kunhan on joku lämmittämässä. ^_^

Ehkä paras vaihtoehto olisi kuitenkin se toinen ihminen, sellainen kunnon lämpöpatteri. Tosin sit vois jäädä gradu tekemättä...

Eikö sen aikataulutuksen ja peittolinnan idea ollut gradun parempi edistyminen? :D

Toisin sanoen olet se ärsyttävä lahjanantaja, jolta saa lahjaksi vain pettymyksen :( Ei ollut uutta leikkiasetta vaan pari sukkia.

Isoveli sai muksuna lahjaksi lapsille tarkotetut ruokailuvälineet. Oli innoissaan avannut pakettia ja olettanut, että sieltä paljastuu joku uus hieno lelu. Pettymys oli ollut aikamoinen ja paketin aukaistuaan oli sit todennut sieltä löytyneen "tämmöset vitun sohimet". Meillä on osattu tuo hyvä kielenkäyttö ja kohteliaisuus jo pienestä pitäen.

Jooh, Kaira on se ilkeä pehmeiden pakettien antaja selkeästi. Ei tullut legoja tai lelutankkia, tuli villapaita tai jotain koulutarvikkeita hyi yök! (en oikeasti ole saanut koulutarvikkeita, villapaitoja kylläkin)

Pienemmälle kummipojalle pehmeä paketti kun se on vielä sen ikäinen ettei edes tajua mikä lahja on keneltäkin. Vanhempi kummipoika saa uuden sählymailan ja palloja. Poika pelaa kolme vuotta sitten antamallani mailalla (josta ei ole enää oikein mitään jäljellä) ja on silmät kirkkaina kertonut äidilleen, että "tossa kohti on vielä lapaa jäljellä, siinä pysyy pallo!" Eli ehkä oli aika ostaa uusi ;) Tiedän kyllä että poika tykkää vaikka antaisin mitä, koska mä oon vaan niin huippu kummitäti että vajaa vuosi sitten se vollotti viikon ikävissään :D

Oli joo, mut ideat elää :P

Niinhän ne tekee. Mun piti vielä tänne lähtiessä olla pari kuukautta pitempään seikkailemassa. Noh, nyt rahat on osakkeissa. :D

Pienemmälle kummipojalle pehmeä paketti kun se on vielä sen ikäinen ettei edes tajua mikä lahja on keneltäkin. Vanhempi kummipoika saa uuden sählymailan ja palloja. Poika pelaa kolme vuotta sitten antamallani mailalla (josta ei ole enää oikein mitään jäljellä) ja on silmät kirkkaina kertonut äidilleen, että "tossa kohti on vielä lapaa jäljellä, siinä pysyy pallo!" Eli ehkä oli aika ostaa uusi ;) Tiedän kyllä että poika tykkää vaikka antaisin mitä, koska mä oon vaan niin huippu kummitäti että vajaa vuosi sitten se vollotti viikon ikävissään :D

Eli kommentti takaisin, Kaira on selkeästi hyvä täti :D Se uusi maila otetaan takuulla innoissaan vastaan jos vanhaa on noin kauan jaksettu käyttää. Tiedä vaikka pojasta tulisi ammattilainen tulevaisuudessa kun tarpeeksi kynäilee ensin lahjamailalla.

Onneksi Off Topiciin saa avautua totaalisen asiaan liittymättömistä aiheista. Kämpän etsintä on niin *********** puuhaa. Ja vielä opiskelijabudjetilla, tuntuu, että edullisimmatkin on liian kalliita.

Heheh voisinpa tännekin ilmoittaa, että jos joku etsii kämppistä (pk-seudulla) tai joku lähipiirissä kaipailee, tästä saisi sellaisen! Ihan kelpo tyyppi olen enkä mikään seksihurjastelija, vaikka joku sellaisen kuvan on voinut saadakin joidenkin kirjoitusteni perusteella. Erityisen vastuullinen ja tomeran tunnollinen, mutta sosiaalinen ja rento tapaus siis!

Back
Ylös Bottom