Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliskohan sitä yleisesti parempi olo, noin niiku henkisesti, jos vähentäis tota juomista sanotaan nyt vaikka 80prosenttia ja harrastais liikuntaa...
Tiedän mitä vastaatte jos joku haluu vastata. Ei tarvii
Päässäni taitaa sirittää, koska tämä piisi kuulostaa järkyttävän hyvältä.
Minä lopetin kerrasta pojat, tämäkin päivä mennyt 100% selvinpäin. Olo on ihana.
Miten täällä on aina kuva Vesasta, kun tämän ketjun menee avaamaan.
Auer joutui linnaan! :D
Olen kapinallinen ja salakuljetan peittolinnani toimistolle peitto kerrallaan.
Taitaa loppuilta mennä datailuksi, reppu on kannettavaa vaille pakattu ja kaikki on muuten valmista huomista lentoa varten. Reitit katottu ja otettu ylös, rahat vaihdettu, lippu tulostettu, passi ja hammasharjakin löytyy.
Kauheeta olla tolleen hyvissä ajoin valmiina :D
Koitan saada opparia tehtyä työaikana mahdollisimman paljon, jää sitten vapaa kaikelle paremmalle ajanvietteelle.
Tämähän kuulostaa hyvältä. Itsekin vois vihdoin yrittää aikatauluttaa gradun siten, että jäisi oikeasti sitä vapaa-aikaakin.
Olen tehokas! Jotain hyötyä armeijan touhuista ainakin on tuon pakkaamisen suhteen.
Aikatauluttaminen auttaa yllättävän monessa asiassa. Töissä ei edes ole mitään häiriötekijöitä niin siellä tuota olisi paras väkertää mahdollisimman paljon. Palkkakin juoksee. Toisaalta aihe itsessään vaatii jo aika paljon siellä työpaikalla pyörimistä, saan varmaan muutaman palaverin istua ennen tuon valmistumista. Voiskohan niihin osallistua etänä peittolinnasta... :D
vokot sanoi:Mulla on uus pipo! Miehekäs!
vokot sanoi:Miehekkäät pipot on mustia.
Peittolinna, joo! Viereen vielä eläimet lämmittämään, niin talvi ei tunnu yhtään pahalta. ^_^