Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliskohan sitä yleisesti parempi olo, noin niiku henkisesti, jos vähentäis tota juomista sanotaan nyt vaikka 80prosenttia ja harrastais liikuntaa...

Tiedän mitä vastaatte jos joku haluu vastata. Ei tarvii

^Entä jos nostais juomisen ensi sataan rosenttiin? Mä kokeilisin sitä.

Trumppa tsekattu lauantaina, kuume nousi ja pahasti.

Hyvä,hyvä.

:vesahymiö:

ruokapuodissa.webp

Ja irtakille tiedoksi, että mua meinaa täälä töissä aivan ääneen hymyilyttää tuo kuva. Voi Jee!

Oliskohan sitä yleisesti parempi olo, noin niiku henkisesti, jos vähentäis tota juomista sanotaan nyt vaikka 80prosenttia ja harrastais liikuntaa...

Tiedän mitä vastaatte jos joku haluu vastata. Ei tarvii

Minä lopetin kerrasta pojat, tämäkin päivä mennyt 100% selvinpäin. Olo on ihana.

- - - Updated - - -

^^Vesa saa minut aina hyvälle tuulelle. Vaikka olisi ihan selvinpäin.

Auer joutui linnaan! :D

Olen kapinallinen ja salakuljetan peittolinnani toimistolle peitto kerrallaan.

Taitaa loppuilta mennä datailuksi, reppu on kannettavaa vaille pakattu ja kaikki on muuten valmista huomista lentoa varten. Reitit katottu ja otettu ylös, rahat vaihdettu, lippu tulostettu, passi ja hammasharjakin löytyy.

Väliaikaista. Auerhan oli kovin pettynyt tuomioon ja aikoo valittaa hoviin kun ei se oo kuulemma syyllinen. Eikä elinkautinen muutenkaan kovin kauaa Suomessa kestä niin kohta se on taas normiihmisten keskellä psykoilemassa.

Kauheeta olla tolleen hyvissä ajoin valmiina :D

Koitan saada opparia tehtyä työaikana mahdollisimman paljon, jää sitten vapaa kaikelle paremmalle ajanvietteelle.

Tämähän kuulostaa hyvältä. Itsekin vois vihdoin yrittää aikatauluttaa gradun siten, että jäisi oikeasti sitä vapaa-aikaakin.

Tämän sinkkuviikonlopun saldo: baarissa kuuntelin miestä, joka oli tiukasti sitä mieltä, ettei nainen voi treenata omaksi ilokseen, vaan syyn täytyy liittyä _aina_ ulkonäköön. Tanssilattialla taas kaulaan iskeytyi ties missä aineissa oleva mimmi, joka alkoi nuolla mun poskea. En lämmennyt kummallekaan.

Edit: Niin oli tässä se pointtikin... Piti kysymäni, että tällaistako se meno niissä baareissa nykyisin on?

Tämähän kuulostaa hyvältä. Itsekin vois vihdoin yrittää aikatauluttaa gradun siten, että jäisi oikeasti sitä vapaa-aikaakin.

Aikatauluttaminen auttaa yllättävän monessa asiassa. Töissä ei edes ole mitään häiriötekijöitä niin siellä tuota olisi paras väkertää mahdollisimman paljon. Palkkakin juoksee. Toisaalta aihe itsessään vaatii jo aika paljon siellä työpaikalla pyörimistä, saan varmaan muutaman palaverin istua ennen tuon valmistumista. Voiskohan niihin osallistua etänä peittolinnasta... :D

Olen tehokas! Jotain hyötyä armeijan touhuista ainakin on tuon pakkaamisen suhteen.

Mä oon saamaton urpo mitä tulee pakkaamiseen. Kyllähän se on ennenkin onnistunut paria tuntia ennen kentälle lähtöä... Eikä ne ota mua enää armeijaankaan niin en pääse harjoittelemaan organisoituneeksi pakkaajaksi.

Aikatauluttaminen auttaa yllättävän monessa asiassa. Töissä ei edes ole mitään häiriötekijöitä niin siellä tuota olisi paras väkertää mahdollisimman paljon. Palkkakin juoksee. Toisaalta aihe itsessään vaatii jo aika paljon siellä työpaikalla pyörimistä, saan varmaan muutaman palaverin istua ennen tuon valmistumista. Voiskohan niihin osallistua etänä peittolinnasta... :D

Peittolinna, joo! Viereen vielä eläimet lämmittämään, niin talvi ei tunnu yhtään pahalta. ^_^

Kaikki joululahjat ostettu. Eli kolme. Molemmat kummipojat ja kämppis. Kummipoikien lelukrääsätoiveet ohitettu ja ostettu pelkkää tarpeellista kamaa.

Back
Ylös Bottom