Huomasin juuri että veronpalautuksia oli tullut vajaa 7sataa, vaikka muistelin että niitä piti tulla jotain 3satkua.
Ei kai sitä voi kaikkea muistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinhän kohtaan sitä ottaisi talviloman...ehdotuksia?
Mihinhän kohtaan sitä ottaisi talviloman...ehdotuksia?
Mitäs mieltä täällä ollaan seuraavanlaisesta käyttäytymisestä?
Olin viime perjantaina työhaastattelussa eräässä vartiointifirmassa ihan vaan työharjoittelua varten. Siinä tovin keskusteltiin ja haastattelija vaikutti kyllä jo pienen keskustelun jälkeen hieman ylimieliseltä. No, sitten hän testasi minun englannin kielen taitoa, kysyi mm. enkuksi että " kerro hieman itsestäsi" jne. no tiiän kyllä että mun enkku on huonoa ku en oo kauheesti käyttäny, mutta tämä haastattelija sano sitten että " toi sun englantis on kyllä ihan paskaa".
Kuitenkin olisin päässyt sinne harjoitteluun, mutta tulin kyllä siihen päätökseen että en mene. Mun mielestä kyllä vaikka en mitenkään itteeni tuota ottanu ni aika tökeröä käytöstä vartiointifirman esimieheltä.
Sinä onnekas Japanin matkaaja!
Peittolinna on erittäin hyvä suunnitelma. Saatanpa joulunpyhinä pystyttää itselleni samanlaisen![]()
Itse ottaisin puoleen väliin ennen kesälomaa tai piakkoin alkukevääseen jos työt kyrsii jo liikaa. :D Lähdetkö matkustamaan vai oleskelet kotosalla? Harmi ku ite saan ekan talviloman vasta ensi talvena. :jahas: Ensimmäinen kokopitkä kesälomakin vasta tuloillaan.
Kohta sekin reissu on ohi ja olen takaisin Suomessa, nauttimassa loskasta ja pimeydestä. Taidan piiloutua sinne peittolinnaan aina kun vain voin, oppariakin voi tehdä siellä pahalta maailmalta turvassa. :D

Ei muuta kuin tervetuloa tänne kalseaan Suomeen, mikään ei ole poissa ollessasi muuttunut :D
Mäkin kirjoitin suurimman osan opparia peiton alla, hyvä valinta siis![]()
On siellä paljon muuttunut! Olen uutisia seurannut, älä yhtään yritä huijata :D Kalseus ei onneksi niin iso ongelma ole, mulla on kuitenkin tyylikäs ja Suomessa takuulla uniikki takki!
Koitan saada opparia tehtyä työaikana mahdollisimman paljon, jää sitten vapaa kaikelle paremmalle ajanvietteelle.

Ai miten ihmeessä, mikä muka? Mä en oo huomannu mitään muutoksia :D
Opparin tekeminen työajalla on sekin hyvä ratkaisu, mutta työpaikalla voi harvemmin lööbailla peiton alla![]()