Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lomahan se. Kolme viikkoa "palauttelua", paitsi opinnäytetyön joutunee polkaisemaan ensi viikolla käyntiin. Tänään ajattelin hakea aamupalaa Arnold'sista.

Huoh, jopas se ramaisee vaikka vajaa 10h tuli unta kuulaan. Josko sitä aamupalan jaksais kiskoa kitusiin ja tunnin parin päästä lähtis olkapäät murhaan salille. Tosin pitäis rouvalle käydä joululahjakin hommaamassa, mutta ehtiihän sen vissiin myöhemminkin?

Menetkö taas sen venakon luo? Ota siitä joku kuva meille.

Se olisi tarkoitus. Kyllähän mie kuvanki saatan ottaa ainaki ruumiista. Ei sole poka temppu eikä mikhän. Ajattelin, että varaisin täältä ensi viikonlopuksi katon pään päälle. Espa Riga, The Ultimate spa experience & day Spa in Riga, Latvia. Ite en hirveesti ole innostunut munan uittamisesta jossain altaassa mutta akoille voisi olla mieleinen paikka.

Mites toi "Petsku", samaan kastiin?

Ei. Pezhman "Petsku" Ahmadi menee samaan kastiin muiden korkean profiilin liikemiesten kanssa; Wahlroos, Herlin, Ollila, Ahmadi jne.

Voi Vitunvittu. Mä kyllä kuolen vitutukseen ja stressiin ennen iltaa. En kyllä enää koskaan lupaa mennä mihinkään mihin en oikeasti halua.

Ei. Pezhman "Petsku" Ahmadi menee samaan kastiin muiden korkean profiilin liikemiesten kanssa; Wahlroos, Herlin, Ollila, Ahmadi jne.

Mitäs mieltä olet muuten Janne Kankaisesta? Hänellä on Seiskan sivuilla blogi ja aika kova kaveri näyttäisi olevan. Kyseessä on siis Jipun ex-mies joka on myös tapaillut pari kertaa Henna Tuomista ja tatuoinut Hennan nimen poskeensa.

Profile Show - Seiska Live

Ennen eroa Jippukin kehui häntä vuolaasti.

Parhaiten Jannea kuvaa sana sotilas. Hän on sellainen peloton eturintamamies, mielettömän rautainen ja itselleen armoton ... Vihdoin olen suhteessa, jossa mies on perheen pää. Olin kaivannut sellaista jo vuosia. Miestä, joka sanoo minulle, että turpa kiinni ja keitä sitä kahvia ... Aiemmissa suhteissani olen saanut olla se kaiken hoitava nainen. Nyt minulle sanotaan monelta ja missä pitää olla, milloin syödään ja milloin nukutaan. Se on kuin lepoa. Kyllä useammat naiset haluavat rinnalleen tosiäijän eivätkä jotain ituja syövää prinsessamiestä

Jippu: "Vihdoin mieheni on perheen pää" - Ihmiset - ME NAISET

Mulla lähinnä tää kropan kipuilu saa hermon niin tiukalle että heti jos tulee joku pikkuongelma niin tuntuu, että koko maailma menee nurin.

Mut joulukuuhun kuuluu se, että joka aamu paljastuu luukun takaa jotain uutta ja jännää :)

Mitäs mieltä olet muuten Janne Kankaisesta? Hänellä on Seiskan sivuilla blogi ja aika kova kaveri näyttäisi olevan. Kyseessä on siis Jipun ex-mies joka on myös tapaillut pari kertaa Henna Tuomista ja tatuoinut Hennan nimen poskeensa.

Jos tossa artikkelissa oli ikä oikein, niin ei voi muuta sanoa kuin että onpa kulahtaneen ja häijyn näköinen 27-vuotias

Vittu mä en ees kuuntele tällästä paskaa mutta piti oikeen koneelle tulla että kuulee tän biisin kokonaa. Ainoo vaa että enää ei kiinnosta kuunnella tätä ku on niiiin paska biisi. Mutta siis, miks tää soi mun päässä ku en ees kuuntele tällästä?

Minuaki pitää halata!!!

Anna sun puhelinnumero ni löydän sut ja voin tulla halaamaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oiskohan se sullakin aika mennä jonkun OMT-fyssarin pakeille...

Ois. Selkä tulehtu tällä viikolla ja kroppa alkaa pikkuhiljaa hajoilla käsiin. Kehoni on temppelini, tällä hetkellä sellanen tuhansia vuosia vanha ja raunioitunut... kohta pääsen kotipuoleen ja käyn ekana naksauttajalla laittamassa nikamat suoraan. Siitäpä katotaan sitte eteenpäin.

Back
Ylös Bottom