Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Koko päivän tehnyt rästiin jääneitä läksyjä kun en yksinkertaisesti ehtinyt tehdä niitä ajallaan, no vihdoinkin viiminenkin tehtävä valmis ja voi mennä nukkumaan.

Nälkä. Aivan järkyttävän nälkä. Mitä tahansa syö tai juo, tulee pikana ulos, molemmista päistä . Viime viikolla oli lapset mahataudissa ja melkein jo luulin pääseväni ilman, not.

Aamulla tentti päin vittuja (ei ratkassukaan enempää kuin meikäläisen tulevaisuuden), vitutuksessani unohdin mennä luennolle, söin pullaa suruuni, paska treeni (maha täynnä pullaa), keitin riisit pohjaan ja kattilan mustaksi, huomennakin tentti päin vittuja, koska en oo lukenu ja siitä tän päiväisestä luennosta, jonka unohdin, olis toki voinu olla apuu. VITTUUUUUUUU Tunnen fyysisesti, kuinka syke on koholla, kun vituttaa niin paljon.

Siellä ei oo nussittu eikä nukuttu ikinä ja runkkaaminenki tapahtuu nopeasti!

No kai se on sitten selekä niin leviä, että kestää sen pesussa liian kauan? :D. Toki jos asunnosta löytyy vesimittari, ei ole kummoinen temppu seurailla että oiskohan jossain sitten esim joku vuoto. Kanaaliin kun vuotaa, niin sitä ei huomaa ennenkuin on liian myöhäistä.

No kai se on sitten selekä niin leviä, että kestää sen pesussa liian kauan? :D. Toki jos asunnosta löytyy vesimittari, ei ole kummoinen temppu seurailla että oiskohan jossain sitten esim joku vuoto. Kanaaliin kun vuotaa, niin sitä ei huomaa ennenkuin on liian myöhäistä.
Taloyhtiön kellarissa on vesimittari, mutta eihän sitä oo tullu seurattua ku ei oo ennen tämmösiä yllätyksiä tullu, edellisissä asunnoissakaan. Ja turha varmaan nyt ruveta seuraamaan ku 2 viikon päästä on muutto toiseen kämppään. Kattoo nyt että jääkö tuo lasku meille maksettavaksi vai selviääkö tästä jotenki. Muuten varmaan täytyy laittaa peruukki päähän ja mennä taksitolpalle seisomaan aina valomerkin jälkeen.

Nyt selvis että n. puolet, tais olla vähä yliki, tosta laskusta koostuu kylmästä vedestä.. Eli ei voi suihkussa käymisen piikkiin tosiaankaa laittaa.

On aika iso tuo lasku, mulla meni aikanaan omakotitalossa 45m3 vettä vuodessa ja lasku oli jotain 160e päälle. Nyt ei tuu seurattua kun sähkö ja vesi kuuluu vuokraan.

On aika iso tuo lasku, mulla meni aikanaan omakotitalossa 45m3 vettä vuodessa ja lasku oli jotain 160e päälle. Nyt ei tuu seurattua kun sähkö ja vesi kuuluu vuokraan.

No samaa sano mun vanhemmat ku soitin että ei omakotitalissa menny läheskää noin paljoa vettä edes sillon ku minä ja siskoni asuttiin vielä siellä, vaikka saunottuaki tuli melkein joka päivä.

Helevetin mukavaa, 360e kiinteä vesimaksu + 620e ylimääränen päälle. Tonni veteen vuodessa kahden hengen taloudessa, joku kyllä mättää. Ei se tiskaaminen ja suihkussa käynti sentään meidän pääasiallisia harrastuksia ole.

Onni onnettomuudessa että se on vaan rahaa, jota saa aina lisää :)
Joulukin on tulossa niin on mukava tietää jo etukäteen sijoituskohde joululahjarahoille; ei joudu sitte välipäivinä arpomaan.
Jotain outoa tuossa kyllä on... Täällä Saksassa lämmin vesi + lämmitys maksaa aivan helvetisti Suomeen verrattuna ja silti vain 440€/vuosi menee yhteensä molempiin. Asunto on n. 70 neliöinen kaksio.

Onni onnettomuudessa että se on vaan rahaa, jota saa aina lisää :)
Joulukin on tulossa niin on mukava tietää jo etukäteen sijoituskohde joululahjarahoille; ei joudu sitte välipäivinä arpomaan.
Jotain outoa tuossa kyllä on... Täällä Saksassa lämmin vesi + lämmitys maksaa aivan helvetisti Suomeen verrattuna ja silti vain 440€/vuosi menee yhteensä molempiin. Asunto on n. 70 neliöinen kaksio.
Tottahan tuo on mutta kyllä se opiskelijaa kirpaisee. Enempi nyt ajattelen tuota parempaa puoliskoa, hän kun on lähdössä alkuvuodesta ulkomaille vaihtoon niin ei oikein olisi varaa ylimääräisiin menoeriin.

Just laskin niin about 2kk on tämä kämppä ollut kokobaan tyhjillään tänä vuonna ulkomaanreissujen ym. takia, eli koko ajan ihmetys laskun suuruudesta lisääntyy.

Saatanan vittupäät palkanlaskennassa, olivat hävittäneet mun verokortin ja vetäneet 60% veroa viime kuun tuloista. Lupasivat yrittää korjata asiaa, mutta ottaa kyllä pattiin kun just olisi sitä rahaa tarvinnut!

No samaa sano mun vanhemmat ku soitin että ei omakotitalissa menny läheskää noin paljoa vettä edes sillon ku minä ja siskoni asuttiin vielä siellä, vaikka saunottuaki tuli melkein joka päivä.

Helevetin mukavaa, 360e kiinteä vesimaksu + 620e ylimääränen päälle. Tonni veteen vuodessa kahden hengen taloudessa, joku kyllä mättää. Ei se tiskaaminen ja suihkussa käynti sentään meidän pääasiallisia harrastuksia ole.

Ettei vaan ollu arviolasku? Meille napsahti eilen samanlainen n.600€ lisälasku, joka sitten tippu n.200 euroon, kun ilmotin isännöintiin todelliset mittarilukemat.
Laskevat vedenkulutuksen kuulemma 250L/vrk/henki, jos todellista menekkiä ei oo ilmottanu.

Kannattaa ainakin varmistaa ennenkun alat maksamaan kohtuuttomia summia.

Back
Ylös Bottom