Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mä tajusin just, että ei musta oikeesti olisi poliisiksi. Mä en ois pystyny olee noin tyynenä ja katsella tommosten idioottien spedeilyä. Oisin varmaan hypännyt ratsun selkään ja jyrännyt sinne isoimpaan massaan ja alkanut takoo telarilla hippejä päihin ritari tyylillä.

semisti ehkä dramatisoituna, mutta ajatus tuli selväksi :)

Karhukopla paikalle ja pasilla matalaks kaikki! Ihme isäm maam pulustujia olevinaan noi.. Vittu kännisiä ihmisperseitä koko mielenosottajasakki.

Mielenosoitukset kautta linjan lopetettava väkivalloin. Pamppua hallintoalamaisten jakaukseen, niin oppivat olemaan. Itkisivät mielummin internetissä, niinkuin maan tapa on. :)

Helvettiäkö ne alkaa hevosia hakkaa, saatika poliiseja. Siellä ollaa vastumassa eliitin juhlimista.

Sinä varmaan paijaisit ja kehuisit roistoja ja murhaajia? Miksi oletat että oltiin vastustamassa juhlimista? Jotta olisi helppo sitten nauraa, kun vastustetaan juhlimista. Koska mille muulle sä pärjäät kuin olkinukelle.

Oikeastaan ihan sama mille äärivassarit siellä oli riehumassa, poistuisivat suomesta. Saisivat ottaa äärioikeiston mukaan. Pellejäkaikkityynni.

EI jeesus mitä aatuja. Pikkusen on taas huonosti kanavoitu tuskan parahduksia. Helvettiäkö ne alkaa hevosia hakkaa, saatika poliiseja.

Kuten olen ennenkin sanonut, niin rangaistusten koventaminen varmasti vähentäisi hölmöilyä sekä säästäisi yhteiskunnan varoja. Kyllä noille kepittäjille voisi keppiä antaa siellä Tampere-talon takapihalla. LiveLeak.com - Caning in Singapore (Ei voi suositella alaikäisille tai muuten herkille ihmisille).

Joo tosi fiksua postailla jotain kidutusvideoita tänne... Vaikka itsekkin kannata tehokkaampaa joukonhallintaa vahinkojen estämiseksi niin jotain järkee nyt tähän hommaan. Eniten itseä vituttaa sivullisten autojen yms. omaisuuden rikkominen ja työtään tekeiven polisiien hakkaaminen. Itse olisin nähnyt mielelläni miten vesitykki olisi toiminut!

Väki siirtyy paineella kätevästi taakse päin eivätkä ehkä pakkasessa enään kovin kauaa jaksa rähistä kun on se huppari hieman kostea :D

Joo tosi fiksua postailla jotain kidutusvideoita tänne... Vaikka itsekkin kannata tehokkaampaa joukonhallintaa vahinkojen estämiseksi niin jotain järkee nyt tähän hommaan. Eniten itseä vituttaa sivullisten autojen yms. omaisuuden rikkominen ja työtään tekeiven polisiien hakkaaminen. Itse olisin nähnyt mielelläni miten vesitykki olisi toiminut!

Väki siirtyy paineella kätevästi taakse päin eivätkä ehkä pakkasessa enään kovin kauaa jaksa rähistä kun on se huppari hieman kostea :D
Rassisti, kun syytät islamilaista rangaistus tapaa kidutukseksi...

Eniten itseä vituttaa sivullisten autojen yms. omaisuuden rikkominen ja työtään tekeiven polisiien hakkaaminen.

Kumpi sinua siis vituttaa: omaisuuden rikkominen vai poliisin hakkaaminen? Poliisihan se eniten omaisuutta Suomessa rikkoo. Vai oliko niin, että tekopyhästi puhut omaisuuden koskemattomuuden puolesta ja samaan aikaan sallit vuosittaisen 30 miljardin euron ryöstön poliisin toimesta, siinä toiveessa, että saat osan ryöstösaaliista itsellesi.

vuosittaisen 30 miljardin euron ryöstön poliisin toimesta
Oho en tiennytkaan etta suomalainen poliisi ryostaa keskimaarin 4 miljoonaa / vuosi - tosi hyvat ansiot. Olis pitany ryhtya poliisiksi nuorempana. Tekis 40 vuotta hommia ja tililla rapiat 160 miljoonaa euroa. Kylla tuolla jo elais mukavasti.

:offtopic:

Eiköhän tuo summa ole aika lähellä valtion verotuloja. Jos et maksa veroja niin lopulta tulee poliisi hakemaan ja laittaa lukkojen taakse. Tämä ei ole allekirjoittaneen kannanotto veroihin. Maksan tiettyyn pisteeseen asti ihan mielellään.

Sinä varmaan paijaisit ja kehuisit roistoja ja murhaajia? Miksi oletat että oltiin vastustamassa juhlimista? Jotta olisi helppo sitten nauraa, kun vastustetaan juhlimista. Koska mille muulle sä pärjäät kuin olkinukelle.

Viittitkö selventää vähän mitä koetat sanoa? Mulla on hieman vaikeuksia löytää logiikkaa tuosta sun tekstistä.
Koetatko sanoa, että poliisit on roistoja ja murhaajia, vai hevoset kenties? Tyypit vastusti juhlimista ilmeisesti, koska yhteiskunta on heitä vastaan. Kaipa kaljarahat oli loppunut tai jotain.
Toi olkinukke olisi kyllä vähän liian kova vastus mulle. Mutta voisinhan mä sitä vaikka paijata ja itkeä itseni uneen tässä karmeassa yhteiskunnassa, jossa elämme.

Mutta millä tavalla poliisi ryöstää? :D haha

Väkivallan uhalla useimmat maksaa. Jos ei uhkaus tehoa, niin sitten tullaan hakemaan rahat kotoa oven läpi tai auto pihasta ja jos laittaa vastaan, niin aseita on käytössä tai vain miesylivoimaa. Ja koska väkivaltainen ryöstö on sinusta naurun asia, niin en aio tuollaiselle halveksittavalle moraalittomalle vajakille enempää selittää päivänselvyyksiä.

Sulla taitaa olla vähän realiteetit hukassa. Totta vitussa maksamattomat laskut/verot lunastetaan. Eihän mikään valtio toimi päinvastaisestikaan. Suomen poliisilla voimankäyttö on vielä todella vähäistä. Annatko yhden esimerkin kun poliisi on ryöstänyt väkivaltaisesti jonkun tietyn henkilön mistä tahansa syystä? Tai edes käyttänyt väkivaltaa velkojen takia. Olisi hauska kuulla...

Niin no joku, ei niin rationaaliseen ja selkeään ajatteluun kykeneväinen, yksilö voi mieltää verojen keruun ryöstöksi. Heidän onnekseen tuo ryöstäminen tapahtuu Robin Hood-mallisesti minun taskustani kelan kautta näiden samojen veijarien kaljoihin... Itse taas koen, että ostan vero rahoillani palveluita valtiolta. Näihin liittyy poliisin tarjoama suoja näiden älykääpiöiden päähän pistojen varalta, ei sillä tosin etten pärjäisi noille 16v hamppua polttaville kasvissyöjille ihan itsekkin.

Itse kyllä näkisin mielelläni jonkun vuoden parin koe luontoisen anarkisti valtion, jos vaikka ahvenanmaata voisi lainata tähän tarkoitukseen? Facebookkin tai johonkin missä noi kaverit pyörii ilmottautumis lomake vaan ja kaikki halukkaat saarelle mukaan vähän maataloustarvikkeita. Ei kuitenkaan traktoreita tai lannotteita, koska fossiiliset polttoaineet ja myrkyt on saatanasta. Veikkaan, että alkaisi tuossa syyskuun kohdalla olemaan paluu muuttajia aika reilusti :D Siellä ei meinaan eliitti juhlisi, eikä kyllä kukaan muukaan. Hyvä jos kolme viikkoa menisi kun katsoo minkälaista valioyksilöä noissa porukoissa pyörii.

Itse taas koen, että ostan vero rahoillani palveluita valtiolta. Näihin liittyy poliisin tarjoama suoja näiden älykääpiöiden päähän pistojen varalta,

Jos ei koe ostavansa mitään, vaan ainoastaan pakosta maksavansa? Ei ääriliberalismi ihan uusi ja ainutlaatuinen ajatus ole.

E: on kyllä ihan helvetin väärä ketju tälle keskustelulle.

Back
Ylös Bottom