Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuolla kun ois vielä XL5 lämppärinä niin oijoijoi...

Mä oon muuten nähnyt kerran Kuopiossa XL5:n livenä, Fuck me I'm Famous!

- - - Updated - - -

Se oli suunnilleen tämän astisen elämäni puolivälissä.

- - - Updated - - -

Eli eräänlainen vedenjakaja, siitä lähti alamäki.

Pitäisköhän alottaa elämän ylämäki? Tätä alamäkeä ku on ny jatkunu rapiat 10vuotta.

Mistähän sitä alottais?

Mä oo nollu toisen maanantain keikalla. Voitinko? Kurikan mietaalla 5.12.1996

Kurikan mietaasta saa ekstrapisteen, sen verran härkäsen kuulonen paikka. Mutta silti olen jäävi ratkaisemaan kumpi voittaa, raati saa päättää. Kuopion keikka oli jäähallissa, XL5:n jälkeen esiintyi Rasmus. Eikä mikään The Rasmus vaan Rasmus.

- - - Updated - - -

Yhtä tarkkaa päivää ei löydy mutta vuosi on -97, se oli sitä hyvää aikaa kun Tonza veti taustoja.

Mulle lisäpiste siitä, että 2.maanantai oli pääesiintyjä. höhö
Eteläpohojalaasten lukiolaasten pikkuiset joulut oli siis kyseessä. Muistan reissusta oikeastaan vain yhet tissit. Nissä loku notta i will survive. Ne olivat kookkaat! Mietaalla oli tanssilattian yläpuolella semmonen lehteri jossa oli hyvä kenata ja kattella tissejä tai naisia tai molempia.

Joo, olen välttynyt kusipäisiltä kakaroilta.

On kyllä niin nihkeätä salilla. Kumma kun tekee kevyttä treeniä tuntuu siltä ettei vois kovia ajatellakaan, kevyetkin jo hirvittää kevyellä viikolla. Sarjapainot n. 60% normisarjapainoista.

On kyllä niin nihkeätä salilla. Kumma kun tekee kevyttä treeniä tuntuu siltä ettei vois kovia ajatellakaan, kevyetkin jo hirvittää kevyellä viikolla. Sarjapainot n. 60% normisarjapainoista.
Oot kuiteski hengissä vielä, ja paita pysyny päällä?

Oot kuiteski hengissä vielä, ja paita pysyny päällä?

Nyt on pysyny :D

Nauroinki sitä just eilen. Joskus järjestysmiehet ei moiseen puuttunu, mutta ajat on muuttunut. Hyvä reissu oli lauantaina eikä ollu edes krapulaa eilen. Väsytti vaan pirusti.

Oisit sanonut tuon jo eilen. Muistin tuosta, että miullahan olisi tänään tentti.

Ei mulla eilen ollut mitään koetta, ei tarvinnut vielä stressata :D Oli nopeasti ohi. Pitäiskö huolestua jos ei tajua lukemaansa lausetta, mutta ymmärtää kuitenkin kieliopin ja pistää merkit oikeille paikoille? Veikkaamalla läpi!

Toi on hassu ilmiö, että kun salille menee vain jumppaamaan eikä itseään jaksa prepata suorituksiin kuten normaalitreenissä, niin sellaisetkin raudat painavat karmeasti, jotka ovat yleensä vielä kevyitä lämppäpainoja.

fingerpori_seponkuljetus.webp

Lähtiä kulettaan ittiä salille päin. :lol2:

^Älä hurmaa ihan kakkia naisia.

Mä on taas huomannu että ku menee asenteella, että käydään ny jotaki tekemäs, niin sillon usein juuri kulkee.

Back
Ylös Bottom