Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sain täyslaidallisen niskaani kun sanoin isälleni haluavani viettää joulun kuten mieheni toivoo, kun viimeiset viisi joulua on menty niin kuin isä/ mummoni ja muut sen puolen sukulaiset haluaa. On käyty aattona kylässä mummollani ja viime vuonna sen kyläilyn takia piti siirtää appivanhempieni tarjoamaa päivällistä, ettei ne muut minun puoleltani loukkaannu. (ja häpesin melkein silmät päästäni)

On oltu aattona muuten sitten yleensä kotona/mieheni vanhemmilla ja nyt kun oltaisiin aatto miehen vanhemmilla kokonaan niin oon kuulemma kauheen törppö. Siskonikin sanoi, et pitää teiän mennä käymään et ne EI LOUKKAANNU! Mieheni haluaa olla aaton yhdessä paikassa ilman aikatauluja kyläilyä varten yms. Minustakin olisi mukava ajatus olla aatto rauhassa ilman kummempia aikatauluja ja rauhassa. En halua kahdelle pojalleni opettaa aikataulutettua joulua, et nyt on puettava et keritään, mun mielestä jouluna tämmöstä ei tarvis. Kun sanoin tämän puhelimeen, niin ei hirveesti ymmärrystä herunut.

Isovanhempani ja isäni haluavat nähdä lapseni avaamassa lahjoja ja ymmärrän miksi, lasten ilo on vilpitöntä. Ymmärrän että harmittaa jos ei just aattona näe meiän lapsia, mut miksi mikään muu päivä ei kävis ja miks just meidän perheen pitäs sopeutua muiden haluihin joka ainut vuosi. Enkö vois alkaa vihdoin olemaan ns. mies ja kunnioittaa mieheni toivetta ja kuunnella ennenkaikkea itseäni? Mutta eihän niiden muiden tarvi minun näkemystäni/toivettani kunnioittaa rauhallisesta joulusta, vaan muiden pitäisi saada elää meidän lasten kautta onnellista joulua. Ei kuulemma ole sama asia esim. tapanina/joulupäivänä/tai hieman ennen aattoa käydä kahvilla availemassa paketteja. Kolmevuotias ja 7kk vanhat pojat vaan olis enemmästä lahjapaperista innoissaan. Täytyy varmaankin ennen viikonloppua puhua asiasta mummon kanssa, et voin sit rauhassa seuraavat kaks viikkoa touhottaa omaa jouluani ilman stressiä. Ettei menis vitutuksessa pilalle oma joulunodotus.

Ei ymmärrä?

Tuli semmone käsitys mulle että siellä salilla monet haluaa isot käsivarret ja sen takia veivaavat hulluna hauista.

Itelle on pari kertaa tullu vastaan tilanne jossa tyyppi haluaa isot käsivarret ja treenaa suhteessa hauista paljon enemmän kuin ojentajaa.

Viheltääkö mulla nyt pahasti, vai vastaileeko täällä pakkiksen vitutusketjussa joku Klarnan asiakaspalvelija ihmisten vitutuksiin kys. firmasta? Mitä helvettiä. Nyt ottaamaan lääkkeet.

Viheltääkö mulla nyt pahasti, vai vastaileeko täällä pakkiksen vitutusketjussa joku Klarnan asiakaspalvelija ihmisten vitutuksiin kys. firmasta? Mitä helvettiä. Nyt ottaamaan lääkkeet.

Vastailee. Ei tuo ole mitenkään uutta, on täällä muidenkin firmojen asiakaspalveluita pyörinyt. Nykyään on aika helppoa hakea sitä palautetta muilta sivustoilta :)

Eri asia onko tällainen keskustelufoorumi nyt oikea paikka kirjoitella firman tunnuksilla... Omat asiakassuhteet ja markkinointi pitäs varmaan hoitaa jossain muualla.

Mikä vittu siinä on että sanotaan että halutaan jotain joululahjaksi ja sitten käydään ostaan se itse? Voi vittu kun vituttaa niin vitusti, että vittu pää halkee. VITTU!

Vastailee. Ei tuo ole mitenkään uutta, on täällä muidenkin firmojen asiakaspalveluita pyörinyt. Nykyään on aika helppoa hakea sitä palautetta muilta sivustoilta :)

Tuli vain hauska mielikuva asiakaspalvelijasta:

"Ei vittu, meille ei tuu tarpeeks huonoa palautetta asiakkailta, lähdempä googlettamaan jos jotakuta vituttaisi meidän toiminta"
Mikä vittu siinä on että sanotaan että halutaan jotain joululahjaksi ja sitten käydään ostaan se itse? Voi vittu kun vituttaa niin vitusti, että vittu pää halkee. VITTU!

Niin tai sitten kun joltakulta kysyy että mitä haluat joululahjaksi "en mitään". No sitten et osta mitään, niin se on ostanut sulle jotain ja sitten se on turpa mutkalta kun ei saanut sulta mitään vaikka aiemmin oli ilmoittanut ettei halua mitään.

Myin pari kk sitten kärryn pois ja tänään vakuutuksia katsellessa huomasin, että vieläkin siellä on sen vakuutukset voimassa. Ilmeisesti uusi omistaja ei ole tehnyt mitään ilmoitusta trafille. Tällä kertaa en edes tehnyt mitään myyntikirjaa tuosta kaupasta vaan sain ainoastaan käteiset kouraan. Saas nähdä mitenkä tuon saa poistettua mun nimistä, kun en tiedä uudesta omistajasta mitään tietoja...

Trafi.fi - Luovutus tuntemattomalle

Itsekin myin hetki sitten yhden halpiksen ja kun äsken tarkistin, niin ei ole parissa viikossa siirtynyt vielä uusiin nimiin... Onneksi on luovari, heitin kyllä ostajalle tänään ystävällisen tekstarin että jos saisi asian hoidettua alta pois, mutta ensi viikolla pitää varmaan lähteä käymään konttorilla jos ei ala tapahtumaan.

Muutenkin noiden halpisromujen kauppaaminen on niin saatanan työlästä ja aikaavievää kun pitää tuhlata aikaa niiden esittelyyn ihmisille, sovittuun aikaan ei tietenkään voi tulla vaan pari tuntia sinne tai tänne, ja sitten ei ole rahaa ja palataan asiaan sitten kun on ja mitä milloinkin ja sitten kun lopulta saa kaupat aikaiseksi, niin saa taas kiroilla näiden rekisteröintien ym. kanssa. Jos jatkossa joudun noiden muutaman satasen pommien kanssa tekemisiin, niin taidan ennemmin ajaa ne suoraan paalaamoon kun on aika päästä niistä eroon, koska sillä muutaman satasen hinnalla ei oikein pääse tuntipalkoille aikaan ja vitutukseen verrattuna.

Onneks on sanoutunut joulusta irti kun ei oo lapsiakaan. Perseestä että pitäis kaivaa jostain 4500€ että pääsis vanhoista laskuista eroon, luulin summan olevan puolta pienempi ja olin hetken jo onnellinen.

Trafi.fi - Luovutus tuntemattomalle

Itsekin myin hetki sitten yhden halpiksen ja kun äsken tarkistin, niin ei ole parissa viikossa siirtynyt vielä uusiin nimiin... Onneksi on luovari, heitin kyllä ostajalle tänään ystävällisen tekstarin että jos saisi asian hoidettua alta pois, mutta ensi viikolla pitää varmaan lähteä käymään konttorilla jos ei ala tapahtumaan.

Muutenkin noiden halpisromujen kauppaaminen on niin saatanan työlästä ja aikaavievää kun pitää tuhlata aikaa niiden esittelyyn ihmisille, sovittuun aikaan ei tietenkään voi tulla vaan pari tuntia sinne tai tänne, ja sitten ei ole rahaa ja palataan asiaan sitten kun on ja mitä milloinkin ja sitten kun lopulta saa kaupat aikaiseksi, niin saa taas kiroilla näiden rekisteröintien ym. kanssa. Jos jatkossa joudun noiden muutaman satasen pommien kanssa tekemisiin, niin taidan ennemmin ajaa ne suoraan paalaamoon kun on aika päästä niistä eroon, koska sillä muutaman satasen hinnalla ei oikein pääse tuntipalkoille aikaan ja vitutukseen verrattuna.

Itsekin noita muutaman satasen romuja myyneenä: Täyttäkää jonkinlainen kauppakirja (pohjia löytyy Trafin sivuiltakin) kun raha vaihtaa omistajaa. Sitten sen todistuksen kanssa kun marssii katsastuskonttorille niin täti kirjaa sinne järjestelmään että myynti on tapahtunut sinä-ja-sinä päivänä niin ei itse tartte enää sen jälkeen stressata että milloinkohan se ostaja kehtaa koslansa käydä omiin nimiinsä laittamassa.

edit. Sori, lainasin väärää tekstiä mutta niin kuin yleisohjeena kaikille autokauppaa vääntäville.

Viimeksi muokattu:
hei,

ikävä kuulla, ettei sinulla ole hyviä kokemuksia klarnasta.
Mielelläni kuulisin lisää kokemuksistasi. Meille positiivinen asiakaskokemus on erittäin tärkeä ja siksi onkin harmillista kuulla, ettei näin ole sinun kohdalla käynyt. Toivottavasti sinulla on mahdollisuus laittaa meille sähköpostia osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Mukavaa joulun odotusta!
Toivoen kaisa
klarnan asiakaspalvelu

XD :hyvä:

Joku tässä kerrostalossa on hankkinut subbarin ja omistaa paskan musiikkimaun.

Viikko meni taas ja läppäri lepää Acerin huollon pöydällä edelleen... Saunalahdelta varmaan turha hakea hyvitystä kuukausimaksuihin.

Ei helvetti että sylettää nää jokavuotiset itsenäisyyspäivän juhlissa mieltään osoittavat:
Nyt riitti: tässä poliisi vie Tampereen mielenosoittajia haitaribussiin - katso kuvat - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Mitä vittua nuokin rikkoo jotain parkkimittareita ja mätkii mailoilla autoja? Ihan vitun siistiä kun jonkun viattoman kerrostaloasujan kadun varteen pysäköidystä autosta on hakattu peilit hajalle ja kyljet lommoille sen takia, että joillain ituhipeillä tai muilla vasemmistolaisilla kiehuu päässä linnan juhlien takia. Menisivät kotiinsa siitä ja koittaisivat saada aikaan jotain hyödyllistä elämässään.

Mä vaan sanon et ihan vitun hyvä että tääkin kansa alkaa heräämään ja tappelemaan pikkuhiljaa vastaan ^_^ Ei täälläkään voi eliitti tehdä ihan mitä vaan ja kaikki vaan lampaina katselee varpaitaan.. Toivon todella että seuraavaksi aletaan vetelemään kaupunkeihin meneviä teitä poikki ym kivaa.

Joo mä tuun kans polttaan sun talon kun vituttaa Kataisen pelleilyt. Kannattaisko se mellakointi kohdistaa niihin kusipäihin eikä muiden omaisuuteen, huh?

Back
Ylös Bottom