Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Pystyykö puhelimella tekee seuraavaa:

Mulla ääniraita, haluisin sen youtubee mutten videon kanssa. Tai siis videota ei ole, vaan laittaisin ääniraidan ja kuvan. Mitää mahiksia?

Onko Sini Sabotage hyvännäkönen vai ei?

Ihan kauhean näköinen. Ja se "musiikki" on sellaista ripulipaskaa että ei auttais vaikka olisi minkä näköinen.
Hyi saatana.
sinisabotage_ylex_0.jpg

^Kyllä mä Siniä voisin panna :kuola: Musiikki on tosin paskaa.

Sitten kysymykseen. Miksi ihmisen pesevät vessassa olevaa kankaista käsipyyhettä johon kädet kuivataan käsienpesun jälkeen? Kaiken järjen mukaan sen pitäisi pysyä lopullisesti puhtaana kun siihen pyyhitään vain pestyt kädet.

Minulla on läppärissä Soneran SIM. Nettiyhteys tulee siis matkustettaessa sen kautta. Kysymys kuuluukin, miksi se on niin saatanan paska (vs. normipuhelimen yhteys)?

Minulla on läppärissä Soneran SIM. Nettiyhteys tulee siis matkustettaessa sen kautta. Kysymys kuuluukin, miksi se on niin saatanan paska (vs. normipuhelimen yhteys)?

Eli sulla on nettitikku jossa tuo SIM-kortti on. Annappas jotain osviittaa siitä miten se on paska? Ja jos käytät sitä vain matkustaessa niin noiden nettitikkujen toimivuus/nopeus vaihtelee paikkakunnittain aika paljon, kokemusta on. Huoneestakin saattaa riippua, täällä ei välillä toimi yläkerrassa ollenkaan kun esim. jossain olohuoneessa moitteetta.

Back
Ylös Bottom