Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elimistöni elää fyysisesti hernekeittopäivää vaikken sitä ole tänään syönykkää. Siistiä! Kiva hihitellä yksin sohvalla.

PERKELE! Mun piti pitää tänään hernekeittopäivä, mut jäi :(

Ehkä vähän iltapalaa.

Mä tein pekonivoileipiä. Ruispalat on muuten pirun hyviä, kun niitä paistaa siinä pekonirasvassa. Suosittelen. Chilimajoa ja Salaneuvosta vielä päälle niin aiettä. Kyytipojaksi täysmaitoon ja kermaan tehtyä kaakaota. :kuola: Näillä eväillä jaksaa ehkä aamupalaan asti.

Ei tää oo enää normaalia, oon jo ties kuinka monetta yötä putkeen hereillä tähän aikaan. Tässä on semmonen kierre päällä, että just päivällä tai illalla tulee otettua semmoset kunnon parin tunnin vahinkopäikkärit ja sitten ei kiinnosta mennä nukkumaan ihmisten aikaan. Hienoa, kun herätys on taas parin tunnin päästä. Ei tee kropalle eikä mielelle hyvää tämmönen. Jos sitä vaikka joululomalla viimestään tasottelis ja alkaisi taas nukkumaan ainakin kahdeksan tuntia yössä.

Hupsista :D

Huomenta.

Piti tarkistaa mikä viikonpäivä on, koska olen pudonnut täysin viikonpäivistä. Näköjään viikonpäivät vaihtuu ilman minun valvontaakin, niin samapa tuo.

EDIT: Kairahan sen olisi minulle näköjään kertonut, jos olisin hetken malttanut odottaa.

Taasko perjantai? Justhan se oli. Oon vissiin astunu vahingossa johonkin madonreikään kun tää aika kuluu nykyään niin hullun nopeeta.

No ei se mitään, perjantait on kivoja :)

Back
Ylös Bottom