Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pojat osaskin jo vastailla.Mitä ne sellaset ihmiset salilla tekee, jotka ei huohota ja hikoile?
Ai senkö takia saan salilla pitkiä katseita? Ja mä kun luulin olevani vaan kuuma kissa :(
Pojat osaskin jo vastailla.
Jouduin käymään alkusyksystä pari kertaa vain naisille tarkoitetulla salilla ja siellä oli akat rivissä kuka milläkin härvelillä ja katselivat töllöstä kun Jamie Oliver teki jotain jälkiruokaa. :D
Siellä mua vasta katseltiinkin pahasti! Olin suunnilleen koko salin akkalauman ainoa yksilö, joka hikoili (tosin hikoilinkin sit koko rahalla, koska oon ällö). Olin myöskin se, joka eksyneen näkösenä etsi isoa levytankoa eikä meinannut osata käyttää kaikkia niitä hienoja härveleitä. :D
Voihan se olla sitäkin. Eipä sitä salilla oliskaan mukava käydä, ellei olis sarjatauoilla katseltavaa.
Epäilen, että saatan myös tahtomattani pitää jotain epämääräistä ölinää, en vain itse kuule sitä kun musiikit pauhaa korvissa niin kovaa.
Se on kyllä mukavaa myös. Rullailin kerran foam rollerilla, kun minusta etuviistossa eräs nuori tyttö teki selällään jalannostoja ja alkoi voihkia, kun kävi raskaaksi. Siinä sitten päätti selällään maatessaan viimeisellä voihkaisulla luoda katseensa "yläviistoon" kohti minua ja suoraan silmiini. Tuli vähän outo olo. Hyvällä tavalla.
e. Ja minähän katselin siinä muutenkin sitä touhua, joten katsekontakti oli valmis.
Huomenaamuna uimaan. Sain uimakaverinkin.
Yleensä kykenen hillitsemään itseni, mutta kai sitä joskus jotain ähinää pääsee omastakin suusta. Anyways, I know what you mean ;)