Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos se ohittaa hitaampia ja ajaa silti 60 ni mikähän sen kiihdytyksen alotusnopeus on ollu? Luuletko että se on joku raketti ja kiihtyy miljoonan geen voimalla?

Ei millään pahalla, mutta vaikutat ensimmäistä kertaa minun silmiin osuneen pakkishistorias aikana helvetin typerältä lehmältä, joka ei ajattele asioita ihan loppuun asti.

Ootsä joku rekkakuski? Musta tuntuu et sä et omaa hyviä käytöstapoja. Kuulostat varsin typerältä ihmiseltä ja vielä keskenkasvuiselta sellaiselta. Ja kyllä, mä sanon takasin, jos mulle ruvetaan vittuilemaan :) ota porkkana pois perseestä, niin voi tulla parempi mieli.

- - - Updated - - -

Ja lehmiä ei saa haukkua, ne on hyvin suloisia elukoita :(

Piti mennä ajoissa nukkumaan, koska tänään pitää olla virkeänä hoitamassa luottamustehtävää. Mitä vielä, kuuntelin illalla äänikirjaa, jossa alkoikin loppuratkaisut ... ja kirja loppui sit klo 2 aamuyöllä. Olen tosi virkeä joo.

Huomenta :face:

MÖYKKYSEN muistoa kunnioittaen.

12_pinups_janey_06.webp

Very nice vaikka en oikein Honda miehiä olekaan.. MÖYKKYNEN on tosin vielä lemmenlomalla :haart::haart:

- - - Updated - - -

Lohi vai kana, siinä vasta pulma.

:dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ootsä joku rekkakuski? Musta tuntuu et sä et omaa hyviä käytöstapoja. Kuulostat varsin typerältä ihmiseltä ja vielä keskenkasvuiselta sellaiselta. Ja kyllä, mä sanon takasin, jos mulle ruvetaan vittuilemaan :) ota porkkana pois perseestä, niin voi tulla parempi mieli.

Oon mä joskus ollu (iästäni huolimatta) ja sen takia kiinnitin huomiota asioihin mitä ei ihmiset tajua vaikka samalla tavalla kaikki on liikenteen kanssa tekemisissä päivittäin. On mulla käytöstavat mutta ei niitä niin paljoo netissä tarvii, ku ei netissä sanotuista asioista mun mielestä pidä kenekää loukkaantua. Harvalla kuitenkaa kävis edes mielessäkää vastaavia päin naamaa sanoa. Typerä ehdottomasti ja varmaan keskenkasvunenkin. Lopusta viestistä saa käsityksen et susta saa vielä iha ok vaimon ku asenne on kohallaa.

Ja lehmiä ei saa haukkua, ne on hyvin suloisia elukoita :(
Noniijustii, kohta me halataa jo sovinnon merkiks.

Oon mä joskus ollu (iästäni huolimatta) ja sen takia kiinnitin huomiota asioihin mitä ei ihmiset tajua vaikka samalla tavalla kaikki on liikenteen kanssa tekemisissä päivittäin. On mulla käytöstavat mutta ei niitä niin paljoo netissä tarvii, ku ei netissä sanotuista asioista mun mielestä pidä kenekää loukkaantua. Harvalla kuitenkaa kävis edes mielessäkää vastaavia päin naamaa sanoa. Typerä ehdottomasti ja varmaan keskenkasvunenkin. Lopusta viestistä saa käsityksen et susta saa vielä iha ok vaimon ku asenne on kohallaa.

Noniijustii, kohta me halataa jo sovinnon merkiks.

Mähän olen jo erinomainen vaimo ja äiti, mun mieheltä ja lapsilta ei puutu mitään :D olin jo ehdottamassa et ratkaistaan tää kunnon matsilla. Mä en halaile :)

Kenttäpastori.. yllättävän rouhea titteli. Joskus yritin saada kontaktia naisihmiseen väittämällä itseäni suntioksi mutta se ei toiminut. Ei päässyt kelloja soittelemaan ei.

Oon katsellut taas useamman tunnin alastonta naisvartaloa. Eikä se ole edes omani.

Sitä omaa sen sijaan mennään jossain vaiheessa kiusaamaan mm. kyykkäämisen muodossa. Ärsyttää vaan, kun en oo kehittyny siinäkään oikeestaan ollenkaan ja sen vähänkin hyvin hitaasti :(

Tänään vois psyykata ittensä salitreenivalmiiks kunnon poikabändimusalla :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom