Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla kännykän ajantaju sekosi ja se näytti puoli seiskan aikaan aamulla sunnuntaita ja klo 21... Onneksi sisäinen kello väitti vastaan. :D Sitten unohdin eväät kämpille ja olin myöhästyä bussista. Onneksi loppupäivä meni ihan mallilleen. Mitä nyt räntäloskapaskaviima ärsytti kun tuli kastuttua päästä jalkoihin. Onneksi torstaina ehtii rentoutua ku on vappaapäivä taas vaihteeksi. :rolleyes:

Huomenta. Kylläpä väsyttää.

Koirakin päätti viiden aikaan aamulenkillä käydä poimimassa pientareelta turkkiinsa parin kymmenen takiaisen möykyn. Ihmettelin miksei suostunut liikkumaan eteenpäin, vaan alkoi "pomppia" vastaan. No, selvisi tosiaan kun meni lähempää katsomaan. Taisi koko koira mennä jumiin niiden liimapallojen takia :D

Nasta mesta ja täällä taas! Illalla tuli otettua relaksanttia selkää varten, joten uni tuli taas vaihteeksi kuin joku olisi kumauttanut kakkosnelosella tajun kankaalle. Puhelin kourassa nukahdin taas... Mutta pääasia että nukuttaa! :) Viikko puolessa ja ylihuomenna pikkujoulut! Oujee!

Huomenta.

Joku tumma kaveri pölli minun iPodin viime yönä, kun olin reissussa Amsterdamissa. Rupeaa ihan vituttamaan noin realistiset unet.

Nasta mesta ja täällä taas! Illalla tuli otettua relaksanttia selkää varten, joten uni tuli taas vaihteeksi kuin joku olisi kumauttanut kakkosnelosella tajun kankaalle. Puhelin kourassa nukahdin taas... Mutta pääasia että nukuttaa! :) Viikko puolessa ja ylihuomenna pikkujoulut! Oujee!

Kenelle olit soittamassa booty call:ia? :D

E. Miksi kukaan ei tajua kieltää lailla kahdeksan aamupalavereita!

...Viikko puolessa ja ylihuomenna pikkujoulut! Oujee!

Pistän paremmaksi. Lauantaina portviiniä mahan täydeltä, jonka jälkeen paikalliseen juottolaan kokemaan Nykäsen Matin joikhailut livenä. Toivottavasti ei viini lopu kesken, koska tuo saattaisi selvinpäin olla traumatisoiva kokemus.

E. Miksi kukaan ei tajua kieltää lailla kahdeksan aamupalavereita!

Se on kyllä, että aamulla klo 8 kun aloittaa, niin ensimmäinen 30-60min menee siihen, että yrittää herätä ja saada ajattelua toimimaan. Tästä päivästä alkean koko loppuviikko pitäisi vetää näitä klo 08 palavereja, niin kai siinäkin sitten treenautuu.

Palaverit sais aikaisintaan alkaa yhdeltä ja niiden pitäisi päättyä viimeistään puoli kaksi. Jäisi aikaa myös tuottavalle työlle.

Aika leppoista touhua ton tyylinen palaveeraaminen :D Tuottava työ. Sellainen tunne, että olen joskus saattanut moisesta kuulla, mutta kuittasin sen urbaaniksi legendaksi.

Back
Ylös Bottom